Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage tjulle


langemanden
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: lange
Staff ingame navn: tjulle
Dit SteamIDSTEAM_0:1:63838432
Staff SteamID:STEAM_0:0:110883433 
Forklar situationen: jeg står og er fanget inde i en boks men da ingen admins rigtig gider at hjælpe kommer jeg så endelig ud efter ca fem min, så kommer baremaxx og han vil ikke lukke mig ud i starten men det så faktisk ham der lukker ud til sidst, og så efter noget tid, står bare maxx og giver lidt staffe ud til personen der lukkede mig inde og jeg står ved siden af og griner og snakker. da jeg så efter det bliver bannet i 2 dage for åbenbart opfordre til trusler, samt grimt sprog. så jeg like trusler?, jeg har ikke overhovedet opfordret nogen trusler så ved de ikke hvad trusler er har ikke stået og opfordret ham til trusler, og grimt sprog, jeg snakkede aldrig grimt, jeg sagde måske fuck dig til maxx fordi han ikke lukkede mig ud i starten men det jo heller ikke nok til 2 dages ban. sys ik det okay og banne mig i 2 dage og tjulle svarer mig heller ikke på hvad for nogen trusler jeg har opfordret til. ;(
Bevis: har ikke bevis men vil gerne have svar tilbage tak. god aften

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest, står du flere gange og snakker grimt om hele staff teamet, samt du snakker grimt til Maxx, fordi han ikke gider hjælpe dig ud. 
Yder mere, så står du og gør nar af mig og Last Warning, fordi du tror vi skriver om dig i staff chatten. 
Monsted står og snakker med Maxx, hvor han siger noget om at han vil ringe til Dynn og give Maxx ballade, Maxx spørg ham så om det er en trussel, hvortil han svare nej. Her begynder du at sige at Monsted, skal gøre det, altså ringe til Dynn. Derved opfordre du til trusler. Da monsted trækker i land, griner du lidt af det. 

Du giver mig ikke tid til at svare dig, når du skriver. Der går kun 3 minutter fra du skriver, før jeg svare. Så tag lige en slapper. 

Redigeret af Tjulle
Link til kommentar
Del på andre sites

står og gør nar af jer simpelhen, ved ikke hvad du mener med det. Har ikke gjort nar af nogen af jer overhovedet. Nej snakkede ikke grimt til maxx sagde måske fuck dig ja, det vil jeg da også give ret i, men det var fordi det ikke var fair han ik lukkede mig ud i første øjeblik og bare sagde næ, og det jo ikke en grund til at banne en lige frem for (grimt sprog). Så det med jeg opfordre og det er altså ikke lige frem trusler, så det virkelig nogen vilde trusler du oplever i dit liv hvis du siger, jeg har lige frem opfordret ham til det bare fordi jeg siger ja til han skal det. jeg er da ligeglad om han ringer eller ej det har ikke noget med mig og gøre. så de ban grund på lige frem 2 dage, er slet ikke en god grund.

plus det du skrev til mig privat, os med jeg har været flabet hele dagen, bro har ikke snakket med dig andet end det tidspunk, og kom først online ved sårn 4 tiden ca.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal lade vær med at opfordre til trusler, det kan jeg høre at du gør i den video jeg har set.
Det er ikke første gang, at du opfordre spillere til at bryde reglerne, og hvis spillere begynder at få straffe fordi, at du opfordre dem til det, ender det ud i et mere generelt problem.

Det lyder også mere til, at du klager over din straf og ikke at Tjulle abuser sit rank. Hvor jeg normalt vil henvise til unban request sektionen. Men eftersom du allerede er unbannet, lukker jeg klagen.

Tjulle har ikke gjort noget forkert her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.