Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøning


Jonas CSGO2x.com

Recommended Posts

Ingame navn: Jonas Csgo2x.com
SteamID: STEAM_0:1:106792311
IRL Navn: Jonas langelykke.
Alder: 13 bliver 14 om ikke så lang tid.

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har prøvet at være admin i minecraft: jeg har selv haft en server inde på minecraft har haft en som bare som mig og mine venner kunne spille på har også haft en andre i verden kunne join der var ikke så mange inde. dem der nu var der syntes det var en god server. vi elskede alle de menesker der var der inde og de sagde vi var et godt staff team :D . har været mod inde på en server i csgo for lang tid siden man kunne ikke så meget mere ind man fik nogle fordele som mod. men den server er lukket ned for lang tid siden og nu spiller jeg ikke så meget csgo. har også være Head-Admin på en af mine gode venners server i css så kender de der standart comands Kick ban Freeze Osv.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har været Admin på mange forskellige servers og jeg ved hvordan mange menesker kan være. engang blev jeg truet med at blive d´dosset. så jeg ved hvordan det er at Admin verden er og så ved jeg også godt hvordan man skal være og snakke om andre personer. man snakker ikke ned til andre. et meneske er et meneske selv om du syntes de er dumme skal du snakke pænt, det syntes jeg der er mange der ikke forstår. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg hved ikke hvad ulx er men jeg kan jo lære det er frisk på at lære nye ting.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: er født og opvokset i danmark så ja det kan jeg godt :D 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: altså jeg går til fodbold 2 gange om ugen og så kamp i weekenden træning Mandag og onsdag og der når jeg kun lige hjem fra skole og så skal jeg pakke til fodbold.

men

tirsdag: når jeg kommer hjem fra skole og har ordnet mine pligter pleger jeg at spille pc

torsdag: når jeg kommer hjem fra skole og har ordnet mine pligter pleger jeg at spille pc

fredag : lige når jeg står op til jeg går i seng sådan ca.:D

lørdag:lige når jeg står op til jeg går i seng sådan ca.:D

søndag:lige når jeg står op til jeg går i seng sådan ca.:D

vågner ca kl 10-14:)

mine pligter tager 10 min 

tider har jeg ikke lige styr på men når jeg har chancen vil jeg ind og spille på den her lækre server

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg kom ind på serveren for første gang da jeg begyndte at spille g´mod. jeg viste ikke hoved og røv af hvordan man spillede spillet. men jeg lærte dog hurtigt hvordan man kaldte på admin og fik hjælp hver gang jeg kaldte kom de mega hurtigt og de var hjælpsomme. har set op til dem lige siden det ser mega spænende ud og vil gerne også gøre noget godt for servern og hjælpe forskellige folk igang med at få en god oplevelse sammen med alle os andre. :D

 

Håber i kunne lide min Ansøning og at i vil tage godt i mod den.

Fortset god dag :D 

MVH Jonas :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.