Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


PhilliPZ

Recommended Posts

Ingame navn: PhilliP PhilliPsen

 

    SteamID: STEAM_0:0:115992345

 

    IRL Navn: Marcus Phillip Flengel

 

    Alder: Jeg er 11 år gammel. (Bliver 12 år om et halvt år)

 

    Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har ik prøvet at være admin på darkrp server. Men kan ikke som sådan, Jeg kender skam godt til de fleste commands i ULX. Det skal nok bare lige genopfriskes hvis det nu skulle ske at jeg ville blive mod på jeres server.

 

    Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?

 

Jeg er en meget glad og udadvendt person som godt kan lide at snakke og hjælpe andre. Er meget imødekommende. Og til dagligt, går jeg i skole elev (tommerup skole) .

 

Jeg er også godt til at håndtere folk der sviner mig til, da det sker for mig i hverdagen i skole og jeg er rigtig god til at holde tonen nede og prøve at finde frem til problemet før at det hele tager overhånd.



 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg er lidt erfaren inden for serviceområdet når det handler om at hjælpe andre mennesker. Er altid klar til at hjælpe når det gælder,Jeg skal altid høre 2 sider af historien før at jeg tager en beslutning. Og hvis det skulle komme dertil hvor en af mine venner var i en case, ville jeg stadig forholde mig neutralt. De kunne jo sagtens være den skyldige.

 

Jeg er rigtig godt til at arbejde under stress. Arbejder tit under stress i skole fks hvis 4 lære der spørger om en masse ting imens at jeg er igang med at lave andre tin. Jeg forholder mig altid roligt når folk sviner mig til, da jeg synes at det ikke nytter noget at svare igen.


 

    Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja, jeg har en lille smule kendskab til det. Men det skal nok genopfriskes hvis jeg nu skulle blive mod. Det er lang tid siden at jeg har brugt det. Men kender de basale commands. Men der er jo nok kommet nye siden dengang at jeg brugte det.

 

    Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

 

Jeg taler flydende dansk. Og jeg bruger altid min mikrofon da det nok er det vigtigste tool for mig. Så er det jo også nemmere at hjælpe eller snakke med andre. (taler også flydende engelsk)

 

    På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mine skoletider er forskelige men kan for det meste være på vær dag.

Mandag: 14:20

Tirsdag: 15:20

Onsdag: 15:20

Torsdag: 15:20

Fredag: 14:20

 

    Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

 

Har cirka 312 timer på stavox totalt.

 

Håber at i fandt denne ansøgning relevant.


Mvh. Marcus PhilliP Flengel

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.