Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage - jobbelele


Repzaj
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Repzaj


Staff ingame navn:Jobbelele


Dit SteamID:STEAM_0:1:430336573


Staff SteamID:STEAM_0:0:30464222


Forklar situationen: det fordi Leverpostej stod på min bil som jeg sage han godt måtte så kom Ducky 20 og anholde ham så sage jeg hvorfor han gjorde det så gav han mig en bøde men det sage jeg han ikke kunne fordi jeg ikke havde gjordt noget han kalte mig N-WORD og spasser mongol indarvl og så ledes og da jeg callet admin AKA Jobbelele og så spugte han mig om jeg Ducky 20 havde kalt mig inarvel jeg er ordblind så bare have et barn med sin mor Kan ikke finde ud af at stave til det men da sagde jeg så ja til fordi det havde ducky 20 kalt mig og N-WORD/N-ORD men så fik jeg en uge ban og det bliv så til 2 dage eller 1 men at det er mig der får en straf for det plus jeg kunne have fået 10 min i jail men fordi jeg talte højt kl 22:00 ca så bliv min mor sur og slukke for min størm jeg ved ikke hvad der kommer til at ske men det er ikke et godt stykke arbejdte jobbelele han laver


Bevis: Mig / STEAM_0:1:40699549 kisoan lerverpostej hvad i nu kalder ham

Link til kommentar
Del på andre sites

 Hej Repzaj. Er enig med din ban til at starte med var lidt for højt og derfor valgte jeg også at nedsætte det. Synes bare det lyder lidt underligt at din mor slukker for strømmen samme sekund du siger "Jeg gider sgu ikke i jail" og disconnecter. Din straf blev også nedsat 5 minutter efter dit ban, så din mor har vel ombestemt sig hurtigt ift. at tænde strømmen igen. Du vælger selv at indrømme du har snakket grimt til en anden spiller og gjorde det også yderligere 2 gange i vores case

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

Af hvad du beskriver, er det selvfølgelig ikke i orden at Ducky snakker sådan til dig. Samtidig skal du heller ikke snakke grimt til ham.

Hvis du ikke synes, at det Ducky siger til dig er i orden, er du meget velkommen til at kalde staff over det - At begynde at give ham igen og snakke grimt til ham, gør ikke ligefrem situationen bedre.

 

At du så indrømmer det i casen er jo bare super gjort af dig, da du vil kunne risikere et længere ban, hvis du begynder at lyve om det. I tilfældet vil du bare få 600s jail, men eftersom du går ud af serveren i casen med ordene at du ikke gider i jail, giver det os staffs et ret klart udtryk for, at du leaver for at undgå straf. Var det ikke din hensigt, eller var det fordi at din mor rent faktisk slukkede for strømmen på et meget uheldigt tidspunkt, kan kun Du vide. Men ud fra vores synspunkt giver det rigtig fin mening, at du bliver straffet for LTAP, som netop betyder at du ikke må forlade serveren for at undgå en straf.

 

Jobble har derfor ikke gjort noget forkert i situationen, bortset fra at dit ban måske lige var langt nok, men som han rettede op på kort tid efter.

Hvis der er nogle oplysninger som er faktuelt forkerte, må du meget gerne skrive til mig.

Nu går jeg dog ud fra, at du er enig siden du ikke har kommenteret på Jobbles svar.

 

Tak for din klage.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.