Hop til indhold
Stavox

[Solved] Giraff


N1ko
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:Fiskeøjet Nikolaj 
Staff ingame navn: Giraff
Dit SteamID: STEAM_0:1:208752744
Staff SteamID: STEAM_0:0:200845630

Forklar situationen: Der er en betjent der løber midt på vejen også kører jeg ham ned imens jeg stadig er på vejen og ikke rammer fortov og lign. Også kommer Giraff og giver mig carban for det og jeg har prøvet at læse op på reglerne omkring det og det står der ingen steder man ikke må Bevis:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Nikolaj.
Du har ret i at du ikke har ramt et fortov eller lignende dog har du stadig brugt din bil som et våben på en person uden grund. Du har også ret i at vi ikke har en specifik regel der hedder CDM men grunden til det er at den går ind under RDM da du bruger et våben til og skade en person uden grund. derfor finder jeg det passene at du får 15 min carban i situationen (: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter og have ghostscenen kan jeg se at du vælger og køre spilleren direkte ned.

Dette er selvfølgelig imod serverens regler, ja der står ikke en regel for CDM men vi smider den under RDM.

Din straf er helt iorden og Giraff har ikke gjort noget forkert i denne situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.