Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning


Polle

Recommended Posts

Prøver sgu en sidste gang :D

 

Ingame navn: Alkatz (Har lige skiftet navnet til "Alkatz")


SteamID: STEAM_0:1:49505363


IRL Navn: Jakob (Beider)


Alder: 14 :3 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps (; Har været Mod og Junior-Admin op til flere server hvor jeg næsten ikke havde fået nogen "-rep" De server jeg har været staff på er: DeltaCrewDk som har skiftet navn til Atomic-Rp og Zypress.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan holde hovedet meget koldt altså får ikke så hurtigt stress. Jeg synes også i skal vælge mig pga jeg har godt kendskab til ULX og jeres "custom" commands som !scene også videre (; 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja! Masser, da jeg har været staff på 2 andre server. Der lærte ejerne mig hvordan det virkede altså med !menu osv (: Men ja, jeg synes selv jeg har masser af kendskab til "ULX"

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg bruger HELE tiden min mic, da det er lettere end at skrive. Men hvis mine forældre er gået i seng SKAL jeg skrive. Men når jeg kommer ned i kæleren så må jeg snakke så længe jeg vil. Flytter der ned her den tiende September. Ja, jeg kan skrive og snakke flydene dansk (;

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på fra kl 17-22 om hverdagen, om weekenden kan jeg være på fra 08-02. Fordi jeg ikke kan være så meget på om hverdagen er fordi jeg går i fritids klub og mine forældre ikke have at jeg spiller på nogen bestemte tidspunkter D:

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja! Jeg går i 8'ende klasse og har fødselsdag d. 2 Maj ((: Jeg har spillet på jeres server i 6 måneder.

 

Det var sådan set det? Hvis i synes der mangler mere "kød" så siger i bare til! (; Giv den "-rep" Hvis nødvendigt (;

 

-Jakob :3

Link til kommentar
Del på andre sites

46 minutes ago, Kaninoz said:

-REP

  • Hvad hed du før du skiftede dit navn?
  • Synes ikke at du tager din ansøgning nok seriøs.

Tak for din mening! (; Kan ikke huske hvad jeg hed før! Hvad mener du med "Synes ikke at du tager din ansøgning nok seriøs?"

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutes ago, Jakob said:

Tak for din mening! (; Kan ikke huske hvad jeg hed før! Hvad mener du med "Synes ikke at du tager din ansøgning nok seriøs?"

Jeg mener bare at du godt kunne lave længere svar, og ikke så mange smileys fx.

Det er bare min mening, husk på det :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.