Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hondo


West
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lexx
Staff ingame navn: Hondo
Dit SteamID: STEAM_0:1:237384179
Staff SteamID: STEAM_0:1:191147587
Forklar situationen: Propsurfede uskyldigt rundt på et prop ude ved gamle cardealer i 2 sekunder fordelt på 2 gange uden nogen mennesker i nærheden. Hondo sad åbenbart og speccede mig og valgte at jaile mig i 600 sekunder - på trods af det ikke var til skade for nogen, samt jeg ikke var flabet i casen imodsætning til ham. 
Bevis:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Lexx, som du så fint nævner selv valgte du at Prop surf ude ved gamle cardealer, Dette er noget som du godt er klar over ikke er tilladt da du jo har været gammel staff og udeover det godt kender til reglerne, i hvert fald de mest simple vi har. Du vælger dog og gøre det alligevel vel vidende at det er imod vores regler hvilket jeg spotter og straffer dig for som endelig giver god mening da det jo er imod vores regler. Du modtog et jail på 600 sekunder grundet du som sagt er bekendt med vores regler og derudover også har en fuld forståelse overfor hvorfor vi ikke tillader disse slags ting herinde. 

 

Jeg forundre mig dog meget over at du føler jeg var flabet i casen da det eneste jeg endelig nåede at få sagt som var på ren automatik "Få lige læst reglerne på F1" men efter jeg spottede at det var dig fik jeg kort efter rettet mig selv og fik sagt "Hov vent nej, du er allerede bekendt med vores regler så det er vidst ikke nødvendigt/Vigtigt." 

 

Vh Hondo

Link til kommentar
Del på andre sites

Unødvendig straf, længde og attitude. Du nævner, at jeg er tidligere staff (3 år siden), men af den grund ved jeg også hvornår man absolut behøver at give en straf og ved præcis hvilken virkning det har på spillere. Der var ingen grund til det (idet ingen udover jeg selv tog lidt falldamage) og det eneste du bidrager til er mindre lyst til at spille på serveren.

 

Forstår ikke hvornår den der tankegang med “Hvis vedkomne kan få en straf, så skal vedkomne straffes” er blevet så populær på Stavox. Har ikke gjort en flue fortræd i næsten 2 måneder på serveren - og blot for en enkelt aften med 17 andre mennesker online på et tomt areal valgte jeg at propsurf i 2 sekunder og så modtage 600 sekunder jail. Det bare så dumt og unødvendigt som noget kan være og illustrere bare det faktum, at staffs ikke oprigtigt er på for at hjælpe, men nærmere flash deres ego overfor spillerne.

Redigeret af Lexx
Link til kommentar
Del på andre sites

Ydeligere har jeg for så sent som for 20 minutter siden modtaget et citat fra staff retningslinje ‘håndbogen’ der lyder som følgende:

 

Regler er der for en grund, men ikke for at du skal have lov til at straffe dem. Det handler ikke om at straffe så mange som muligt. Straf når det giver mening. Du skal ikke føle dig tilpas ved at banne en, medmindre han ødelægger det for alle. I en del tilfælde, kan det sagtens være, at en spiller gør noget der måske er lidt på kanten med reglerne, men det betyder ikke, at du skal straffe dem. Hvis det virker uskyldigt, eller som om de gør det med en god hensigt, så enten hjælp dem med at ændre det, eller lad det gå.

 

Dette illustrerer, at regelbrud ikke altid behøver gå i hånd og hånd med straffe. Hvilket en STAFF DIRECTOR burde have lært helt tilbage i sin moderator tid, hvor Hondo måske ville passe mere ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lexx


Vi har snakket med Hondo omkring situationen.

Som Hondo også skriver, har du mange timer på serveren og du kender til reglerne. At du så bryder dem alligevel, vil det i princippet give Hondo ret til at straffe dig for det.

I dette tilfælde set udefra, synes vi dog stadig, at det virker for voldsomt at straffe dig for det, da det ellers virker ret harmløst, når du gør det ude midt i ingenting uden nogen i nærheden. Det kan Hondo også godt se, og vil forsøge at være opmærksom på det i fremtiden.

 

Har du nogle spørgsmål, kontakt enten BareMaxx eller mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.