Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Simon Knudsen


Kaninoz

Recommended Posts

Ingame navn: 

Simon Knudsen
SteamID: 

STEAM_0:1:100723445
IRL Navn: 

Simon (Efternavn ikke offentligt.) 
Alder: 

14, 15 den 16. September.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har en masse erfaring fra alle mulige spilcommunitys.

Jeg startede selvfølgelig med en minecraft prison server da jeg var 10 og lige siden har jeg fået en del erfaring

med minecraft scripts osv, og det endte så med at min nye server ved navn ClayPrison blev populær på virkelig kort tid.

Der kom en masse minecraft youtubers som ville optage inde fra serveren, og på den måde blev den ved med at vokse sig større.

Der var 30-40 online normalt på serveren hverdag, og det er noget jeg blev virkelig overrasket over.

Der havde været 1000+ spillere inde på min server på virkelig kort tid, og det blev jeg virkelig glad for.

Der var også en hel del personer som valgte at støtte min server, og det betød virkelig meget.

Men med tiden, synes jeg at den var ved at gå død, så jeg stoppede efter et år med serveren.

Det er dog ikke kun prison servers som jeg har arbejdet med, men også UHC, OPPrison, Kitpvp, Towny og Factions.

Jeg har faktisk også lavet et Rust script, som jeg lagde hårdt arbejde på, da jeg spillede meget rust på det tidspunkt,

så jeg lavede selvfølgelig et rust script i minecraft, og startede en server op med det men,det blev ikke rigtig til noget fordi folk ikke forsto det.

Ellers så har jeg også haft en Counter Strike Global Offensive server, men har dog ikke så meget erfaring med det, da jeg bare

lavede den for sjov, fordi jeg ville prøve de ting man kunne osv.

Jeg har også haft en garry's mod server, hvor jeg blandt andet lærte en del commands osv.

Men den blev skam heller ikke til noget, da det heller ikke var meningen.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg vil have at i skal vælge mig fordi at jeg har en masse erfaring fra andre spilcommunitys.
Jeg har 3-4 års erfaring og selvfølgelig gennem de år har jeg lært at holde en god tone.
Jeg er en person som kan holde alt det stress ud i cases, og som bare vil have en god stemning på serveren.

Flere grunde til at vælge mig som moderator:

Jeg er meget fair, og behandler begge par lige.

Jeg er god til at klare stressede situationer med spillere og jeg vil selvfølgelig sørge for altid at holde mit sprog pænt.

Jeg har også blandt andet selv været i en del cases, og med tiden har jeg forstået hvordan man skal håndtere det osv.

Jeg kender stort set alle regler fra stavox, og vil selvfølgelig læse det igen hvis jeg nu skulle glemme noget.

Jeg har en hel liste med alle de ulx commands, fra min gamle garry's mod server hvis jeg nu skulle glemme noget.

Jeg er god til at lære, og altid klar på nye udfordringer.

Jeg har spillet garry's mod i 430+ timer, og 95% af den tid har gået til stavox.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender stort set de fleste commands, og har stadig min liste med alle de ulx

commands i mine noter, som jeg gemte fra min gamle garry's mod server.
Men, bruger det kun til hvis jeg nu skulle glemme nogen commands, så kan jeg altid bare lige tjekke

hvis jeg nu skulle glemme noget.
Her er nogen af de commands som jeg brugte en del på den server jeg havde, og dem kommer jeg næppe til at glemme.

!armor !hp !jail !jailtp !returnweps !goto !bring osv.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: 
Jeg kan snakke dansk 100% flydende, og født i danmark.

Jeg har fået en ny blue yeti (Blackout) da min anden ødelagde.

Jeg bruger selvfølgelig min mic så meget som muligt. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at komme på, når jeg får fri fra skole, og det plejer at være ved 14-15 tiden.

Jeg har ikke nogen hobby, så jeg kan stort set komme på alle dage, eller næsten alle.
Tidspunkter:

Mandag - 15:00 - 22:00

Tirsdag - 15:00 - 22:00

Onsdag - 15:00 - 22:30

Torsdag - 14:30 - 23:00

Fredag - 14:30 - en gang om natten

Lørdag - En gang om dagen til en gang om natten

Søndag - En gang om dagen - 22:00

 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er 14 år gammel, og bor i en lille by på Sjælland.

Jeg bruger en del tid foran min skærm.

Jeg har en familie på 5, mor, far og 2 søskende.

Jeg fylder 15 år, om et par uger.

Jeg har selvfølgelig også en skole som jeg skal passe,

men ellers er næsten alt min tid til Stavox.

 

Takker for jeres tid!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.