Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning 2 / MagnusDK101


Kongen Af Jyderne

Recommended Posts

 INFO OM MIG!

------------------------------------------------------------------------------

Ingame navn:

MagnusDK101 


SteamID: 

STEAM_0:0:91398492


IRL Navn:

Magnus

 
Alder: 

12 år snart 13

 Er meget moden af min alder.Ved godt gennemsnittet er på 13 år til 16 år men jeg syntes det virker dumt at bedømme efter alder og ikke erfaring.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har en stor erfaring som admin i minecraft men ikke så meget i Garry´s mod. Jeg har været admin på en Sandbox i Garry´s mod men det er ikke helt det samme som at være admin i DarkRP. Jeg har en god erfaring med commands i Garry´s mod men ikke den store erfaring med E2 og den slags. Jeg kan godt finde ud af E2 men er ikke den bedste.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at i skal vælge mig som jeres nye moderator er fordi jeg har 3 års erfaring med Administrative jobs i Minecraft. Både inden for Skript, Commands og Plugins. 

Jeg er god til at håndtere pressede  situationer ikke kun i spil men også i Real Life. Jeg vil altid lytte til begge parter og ikke bare straffe personen/ Personerne før jeg har hørt hvad der er sket.

 

Jeg kan være meget på om  morgen og jeg synes det er der mangler mest admins. Jeg har nogle venner som er admins så jeg tror godt vil kunne lære alle ting hutigt og jeg elsker at hjælpe folk og jeg har 356 timer i Garry´s mod 

så jeg kan de fleste ting i Garry´s mod og jeg synes selv jeg er god til at bevare en positiv og ordentlig tone og jeg bruger meget af mit tid

foran min computer og det meste tid jeg bruger foran min computer er inden i Garry´s mod på stavox og mit mål et at gøre stavox til en server som alle næsten ville spille på. Extra Info: Spiller mest inde på EvoCity.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc?:

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har lidt erfaring med ULX.

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc?: 

 Ja Jeg kan både snakke og skrive flydende Dansk. Jeg bruger altid min mic når jeg spille Garry´s mod.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 17:00 til 20:30

Tirsdag: 17:00 til 17:45 (Efter Svømning) 19:00 til 21:00

Onsdag: 16:00 til 21:00

Torsdag: 16:30 til 21:00

Fredag: 13:45 til 23:00

Lørdag: 10:30 til 23:00

Søndag: 09:00 til 14:00 (Lektier og pligter) 17:00 til 21:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg tager på lejer tur den 05/09 til den 09/09 så der er jeg ikke online.

 

Mvh Magnus

Link til kommentar
Del på andre sites

Er din ansøgning ikke lidt kort? 

Efter min mening er du måske lidt for ung.

1 hour ago, MagnusDK101 said:

men jeg syntes det virker dumt at bedømme efter alder og ikke erfaring.

Men jeg mener vi bestemt bedømmer efter erfaring er ikke sikker men jeg synes du er for ung.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.