Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod Ansøgning - Mike Hansen


Mike Hansen

Recommended Posts

Ingame navn:

Mike Hansen 
SteamID: 

STEAM_0:0:44289126
IRL Navn: 

Martin
Alder: 

16

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja det har jeg, Jeg har haft min egen server engang, Hvor jeg faktisk havde omkring 20 aktive spillere og der lærte

jeg helt vildt meget om hvordan man kunne være en god Admin over for folk. Ellers har jeg været Admin på en anden

server for et stykke tid siden med omkring 30 spillere som jeg havde med en ven, Min ven var ejer, og jeg hjalp ham så

med at sætte hele hans server op. Jeg har lært mange ting som Admin over de sidste par år. Og nu vil jeg give det et skud

om jeg kunne blive en Admin på jeres fantastiske server også. :)

Jeg har også haft en minecraft server engang. det interessere jeg mig så ikke for mere.

jeg havde en server engang ved navn "Golden pvp" som så gik ud på pvp (Sjovt nok)

Men det lærte jeg også en hel del af. 

Jeg har aldrig haft nogen for for ban på nogle servere i gmod, eller på nogle steam account.

Jeg har haft min steam acc i 6 år tror jeg nok. Og jeg har aldrig været ude for et ban

Jeg kan ikke huske alle navnene på de servere om jeg har haft admin på. men skriver dem lige under her.

Jeg husker DSV ikke navnet på min vens server som jeg arbejdede på. men jeg ved den var der,

Udover dette har jeg engang hjulpet til på en Arma 3 server som 3D Devoloper. (Kan ikke dette i gmod)

Jeg lægger lige nogle billeder ind af mit arbejde i bunden, dsv kom serveren vidst ikke så langt. da projekt lederen

gik lidt død i det. Navnet er jeg usikker på, men jeg skrev hvad jeg tror den hed under.

 

Server navne :

"Heroes DarkRP"

"Min vens server"

"Goldenpvp"

"Arma 3 server RiverCity"

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

* Jeg har også over 4 års erfaring med Garrys mod

* Jeg er flink over for spillere

* Jeg tænker logisk 

* Jeg har øvet mig godt på jeres regler, jeg har læst dem igennem mange gange efter hånden og kan dem godt.

* Jeg vil forhåbentlig hjælpe jer til at få en bedre server ud over det den allerede er, Jeg vil gøre mit bedste for at være en god mod, Og hjælpe så godt til som jeg kan.

* Jeg vil gøre alt i min magt for at gøre alle jeres fantastiske spillere for et godt ophold. 

* Jeg har god erfaring inde for Gmod servere og meget andet.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

* Jeg har lært meget ULX Gennem de servere jeg har haft

* Har set jeres Gode admins bruge nogle af jeres ULX'er

* Når jeg har Kodet min server har jeg også lært en del om ULX

* Ellers Kan jeg dem allesammen 

* Syntes ULX er meget nemt :)

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

* Jeg bruger for det meste kun Mic.

* Jeg taler flydende Dansk

* Jeg taler også flydende Engelsk

* Jeg kan godt stamme lidt en gang i mellem.

* Jeg skriver kun hvis der er en grund Fx (Syg, Besøg) eller noget lignende

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30 - 22:10.

Tirsdag: 15:30 - 22:10.

Onsdag: 15:30 - 22:10

Torsdag: 15:00 - 22:10.

Fredag: 13:30 - 2:00 - 3:00 (Til jeg er træt)

Lørdag: 12:00 - 2:00 - 3.00 (Til jeg er træt)

Søndag: 12:00 - 22:10

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Folk kommentere tit på jeg har en meget lys stemme af min alder

* Jeg er en smule Ordblind

* svært ved at koncentrere mig i skolen

* Jeg er altid glad for jeg at vide af folk. 

* Jeg har skiftet RPnavn et par gange, men har endelig fundet det navn jeg vil hedde som er "Mike Hansen" Men jeg har også haft navnet "Mike Cunt" Og "Minisoft"

* Jeg Har Astma.

* Jeg har 186 timer på stavox

* Har været VIP i 2 måneder 

 

Men det var det. Håber i kan lide min ansøgning.

//Mike - Minisoft

d862cf018292a0651b0be94f13d01b99.png

30c6cf5b022c533ec49b2c5a53aafc6b.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.