Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator ansøgning af HiMiHej/NarreMissen.


HiMiHej

Recommended Posts

 

Ingame navn: HiMiHej / NarreMissen.

SteamID: STEAM_0:1:27663044

IRL Navn: Morten.

Alder: 20

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja. Er i øjeblikket Admin på en css server. har før været admin på Stavox som jeg sagde op da jeg ikke havde tid dengang. har udover det været admin på 2 andre gmod servere, (hvis i ville vide hvilke så spørg mig) Har nok til sammen 2-3 års erfaring. så ved godt hvordan man bruger det og hvordan man opfører sig som moderator.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Altså, har en del erfaring inde for jobbet. kender alle regler på server og bryder ikke rigtig nogen af dem. snakker godt med de andre spiller og føler jeg kan gøre en del for serveren og spillerne på den.

Snakker pænt og er god til at komme frem til den bedste løsning. er retfærdig og straffer ikke folk uden at være sikker på de har gjort noget forkert. og behandler ikke nogle spillere anderledes bare fordi jeg snakker godt med dem eller de er i mit gang. spillere er spillere. og ingen skal have særbehandling.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja. har de 2-3 års erfaring og kan huske alle commands fra da jeg selv var admin på serveren og skal hurtigt få lært de nye. men kan alle de standard commands. kan alle de sandart commands ellers  Er jeg hurtig og lærenem.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Jeg skriver og snakker dansk flydene og er klar i min udtale. bruger altid min mic hvis det er muligt, og det er næsten altid. og vil altid bruge mic i admin case.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Arbejder meget, og har en sjov tidsplan.

Den ene uge arbejder jeg 3 dage 12 timer 1 dag fri 3 dage 12 timer. så har kun mulighed for at være på 1-4 timer om aften. ca kl 20 til 24. og den dag jeg har fri. ca 7-8 stykker og til 24. og den anden uge har jeg fri hele ugen og tid det meste af tiden. har ingen tidspunkter da det er hele døgnet jeg kan

Arbejde: Torsdag. Fredag. Lørdag. fri Søndag. arbejder: Mandag. Tirsdag. Onsdag. og fri en uge. Repeat.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Er moden og god til at arbejde med personer, og ved hvordan man skal opføre sig overfor personer. samarbejder os godt sammen med andre. Er altid en glad person og kan være lige så seriøst som jeg kan troll, og ved hvornår hvad er på sin plads. ved hvordan man skal opfører sig som mod, og at man som mod er et forbillede for serveren og det ikke er noget man har for at lege med, men for at hjælpe serveren

 

 

Med venlig hilsen HiMiHej. ses på serveren. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mic-Spammeren. ved godt den er kort. men synes selv jeg har fået en masse gode oplysninger med i den selv om den ikke er længere. synes også man skal passe på den ikke bliver for lang og for meget. :)

Spiller os selv mest på evocity. men ved ik om det er begrund af mine arbejdtider der gør vi ikke har mødt hinanden så meget der inde. :) 

Tak for din reply. håber vi ses der inde :)

 

HiMiHej

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.