Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage på BareSilas


KrabbeDK
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: KrabbeDK
Staff ingame navn: BareSilas
Dit SteamID:STEAM_0:0:81236825
Staff SteamID: STEAM_0:0:59207334
Forklar situationen: jeg kommer løbene med den mindste cube man kan spawne under plastic og jeg går på fortovet ingen andre mennesker der går så kommer baresilas og tager fat i mig og sige stop med det der så siger jeg hvorfor må jeg ikke det så siger han bare krabbe stop med dumme sprøgsmål du hved jo godt hvorfor men problemet er jeg hved det jo ikke ellers havede jeg nok ikke spurgt og så skrev jeg en admin ticket og så sad stafsne og mobbede mig de sagde stop med dumme spørgsmål og mobber mig med jeg har haft casetraff og jeg caller ligegyldige cases jeg kan ikke lige finde et klip med BareSilas siger stop med dumme sprøgsmål dsv


Bevis: https://gyazo.com/40410fbfbed4919dd30e6b91764c1a0d 

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Krabbe du har næsten 2000 timer på serveren, du er jo udmærket godt klar over, at du ikke skal spawne props og løbe med dem på gaden. Når en staff så tager fat i dig, så sletter du jo bare proppen i stedet for at lave det til en diskussion.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

ZeNoxXi jeg fårstor bare ikke hvorfor han er så ond jeg spørg ham hvorfor må jeg ikke der er jo ikke nogen så siger han bare krabbe stop med og spørge om dumme spørgsmål når du udmærket godt hved svaret men jeg havede jo ikke spurgt hvis jeg vidste svarede

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige iforhold til dit bevis så har Silas ikke skrevet nogen af de beskeder det eneste Silas gjorde var og kick dig da du blev ved udover det så mangler de pms du sendte til Silas også lidt fra context

Redigeret af Dispy
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi forventer, at du har en god forståelse for reglerne, hvad du må og ikke må, nu hvor du har en så stor mængde af timer på serveren, derfor bliver der skrevet lidt hårdere til dig.

 

Du har en del straffe og noter på, at du kalder case på ligegyldige ting, så du skulle måske nok overveje, om det du kalder case over, rent faktisk er nødvendigt eller om du bare går i lidt for små sko en gang i mellem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.