Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Last Warning og Po


dappdk
 Del

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Ses på forum
Staff ingame navn: Po og LAST WARNING 
Dit SteamID: STEAM_0:0:68405516
Staff SteamID: STEAM_0:1:6224595 , STEAM_0:1:215645584
Forklar situationen: Jeg stopper krølle fordi han køre dårligt så våben tjekker jeg ham der efter kalde han staff på det, så kommer jeg i case med LAST WARNING hvor han spørge Po om man må våben tjekke nogen man har stoppet hvor han siger nej og jeg få Politi ban. Er bare lidt mærkeligt at nogen staffs siger man godt må og nogen siger man ikke må men er rimlige sikker man godt må. 
Bevis:

 

 

 

Redigeret af dappdk
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

 

31 minutter siden, dappdk skrev:

Jeg stopper krølle fordi han køre dårligt

 

Eftersom spilleren selv var stoppet tænker jeg ikke der er en grund til at våbentjek ham. Af hvad jeg blev fortalt af @LAST WARNING var den eneste grund til at du våben tjekket ham var fordi du han havde kørt dårligt, du må som betjent ikke bare fortage stikprøver og ved at han ikke har været til fare for nogle ser jeg ingen grund til at våben tjek ham 

 

https://gyazo.com/b2954e112d8ba51a998721401cd62757

 

 

forsøgte også at gøre dette til kende ingame men du begynde at stå og sige "det må man godt det må man god det må man godt" som en smadret vinyl plade; så jeg kan godt forstå at det var lidt svært at blive enig om en konklusion, håber mit uddybet svar hjælper på dig med at se casen fra min side samt tanke gang

Redigeret af Po_
Link til kommentar
Del på andre sites

Når man stopper nogen ved man aldrig vis de vil skyde en så derfor våben tjekket jeg ham

Det var et trafik stop fordi han køre dårlig. Hvordan er det ikke en god grund.

Alle gange jeg er kommet i case fordi jeg våben tjekker nogen har jeg fået ret du er den eneste staff der har sagt man ikke må.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, dappdk skrev:

Så han skal have sir våben på ryggen før at der er en trussel ?

 

Ja tildeles, tilfældige borgere må heller ikke skyde mig fordi jeg har et våben iventory; men hvis jeg står og peger det i ansigtet på folk skal de være mere end velkommen til at skyde mig fordi jeg udgøre en trussel. 

 

Eftersom den brorger som du stoppet ikke har udgjort en trussel over for dig ved fx at have våben uden licens på ryggen, forsøgt at kørt dig ned eller har været til fare over for andre borge gennem hans kørselsforløb (der findes sikkert også grunde som ikke er nævnet) så har du ikke en grund til at anse ham som en trussel. som betjent må du ikke handle på formodninger du skal have noget konkret bevis på at han udgøre en trussel overfor dig og at han er dårlig til at køre bil er ikke nok.    

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløj.

Hvis man som betjent stopper en borger fordi borgeren har gjort noget ulovligt, hvilket i denne situation er hazarderet kørsel, så er det altid tilladt for politiet og våbentjekke personen, for deres egen sikkerheds skyld.

Det, der menes med stikprøver er at man ikke må stoppe tilfældige borgere, som ikke har gjort noget ulovligt, for at våbentjekke dem.

Po har derfor vejledt Last Warning forkert, hvilket selvfølgelig er meget beklageligt.

Vi tager en snak med Po og Last Warning om situationen, og forklarer dem, hvordan reglerne for den her situation er.
 

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.