Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Po


Danielbc28
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Ole leif
Staff ingame navn: Po
Dit SteamID: STEAM_0:0:139065980
Staff SteamID: STEAM_0:1:215645584
Forklar situationen: Jeg havde lige være i case med landmanden, hvor at han straffer mig med et jailtp. Han brugte cirka 2 min på at jail mig og min kammerat, og kunne gætte mig til han brugte !menu istædet for !jailtp . Det skal lige siges jeg selv har været staff førhen, så det ville sige jeg kender ulx ind og ud. Jeg tænker ikke skide meget over det og laver en case med teksten: "landmanden du skal bare skrive !jailtp, så behøves du ikke at bruge !menu og spilde 2 min på noget der tager 2 sek". Po teleporter så og begynder at påstå jeg har misbrugt "@" i løbet af dagen, fordi jeg har tideligere kaldt en case hvor jeg påstår en spiller ikke blev straffet korrekt. Så konklussionen er jeg fik ban for at hjælpe en staff, fordi Po mener jeg har misbrugt det på grund af jeg har 1 gang tideligere kaldt en ugyldig case. 
Bevis: Intet.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.