Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage Tonni B


Gerda
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Daddy Cbum
Staff ingame navn: @Tonni B
Dit SteamID: STEAM_0:1:101959938
Staff SteamID: STEAM_0:0:514946024
Forklar situationen: Krabbedk kører min gangmember ned lige foran mig derfor skyder jeg krabbe, der er ingen regl imod dette. Krabbe kalder derfor case og Tonni B kommer, han kan ikke selv reglerne derfor bliver jeg nød til at forklare ham det og han spørger derefter en anden staff til råds. Han kommer tilbage og jailer mig, hans håndtering en mildes talt elendig da han ikke siger noget da han ikke selv kan reglerne og nok snakker med en anden staff. Da jeg bliver jailet spørger jeg om hvilken regl jeg har brudt hvor han så siger jeg må læse den selv, det beviser bare at han ikke engang selv har hold i hvad han laver og ikke kan reglerne. 
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/mwdFrEv5dHw4E/d1337erdeDz9?invite=cr-MSxxT20sNDI1OTk4MSw

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Gerda. 
Som du selv skriver bliver en fra dit gang kørt over af KrabbeDK lige foran dig. Dette giver dig ikke ret til at skyde KrabbeDK på grund af dette. 
Du må kun hjælpe dine gangmembers hvis I er i samme RP-situation, og politiet forsøger fx at stoppe jer begge i forbindelse med et raid, kidnap eller blot forsøger at stoppe jer i bil. (Regl 5.6)
Jeg er med på at din ven bliver kørt ned af Krabbe. Der er det din vens opgave, at calle case på det i stedet for at du tager det i egen hånd, og forsøger at skyde Krabbe på baggrund af det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke straffen jeg er sur over, den tænker jeg umidelbart er fair. Det er mere din håndtering jeg ville påpege at du ikke engang kan finde reglen selv og beder mig om at finde den istedet og at du skal snakke med andre staffs fordi at du ikke selv kan reglerne og ikke kan træffe din egen valg uden at skal have det bekræftet hos andre staffs. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Der er ikke noget galt i at vores staffs spørger andre staffs til råds i en case...

Vi har lige lavet en ny regel der definerer, hvornår det er tilladt at hjælpe gangmedlemmer der bliver skudt eller kørt ned.

Du har ingen grund til at dræbe krabbe i denne situation, da Eddie selv løber ud foran bilen. Krabbe forsøger endda at hjælpe ham op igen.

Vi skal nok tage fat i Tonni angående den information han giver i casen, samt det med at han ikke er behjælpelig med at finde den specifikke regel til dig.

 

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.