Hop til indhold
Stavox

[Solved] Silas


AndreasUA
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: AndreasUA
Staff ingame navn: Silas 
Dit SteamID: STEAM_0:0:421825032
Staff SteamID: STEAM_0:0:59207334
Forklar situationen: der har lige været skud kamp og min bil bliver skudt på igen jeg kør over til hvor der bliver skudt fra og ser en person med våben som den eneste så går jeg op og skyder ham . 

silas han gal ikke lave mig forklar ordenlidt eller se min side han gav mig bare jail gal ikke en gang at høre færdig. 
Bevis: https://youtu.be/bpse8U6VdOA

 

------------------------------

kontakt hvis i vil se det fulde klip : святой Мыфка#4799  (kun staff)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Andreas. 

Personen som skød på din bil stod bagved Gerda`s bil, du siger derefter at Gerda var den eneste som var der med våben og du mente at det var ham som skød på dig, jeg prøver så og forklare dig at du skal være sikker på hvem der skyder på din bil før at du skyder en anden, hvor du bliver ved med og sige om jeg vil se klippet fra dit perspektiv hvilket jeg siger nej til da jeg har alt hvad jeg skal bruge på ghostscenen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Andreas.
Som Silas skriver så skal du altid være sikker på, at du ved, hvem der skyder på dig før du må skyde på dem.

I dit klip vises det tydeligt, at du ikke kan se hvem det er, som skyder på din bil. I ghostscenen kan jeg se at det var Big Gøb, som skød på din bil og derfor ikke Gerda. Silas har derfor handlet korrekt i situationen, hvor et jail var den rigtige straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.