Hop til indhold
Stavox

[Solved] Evolv - Staff klage


West
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lexx Little
Staff ingame navn: Evolv
Dit SteamID: STEAM_0:1:237384179
Staff SteamID: STEAM_0:0:107727459
Forklar situationen: Blev CDM'et under et raid og imens casen var igang blev jeg umiddelbart færdiggjort helt og havde ikke chancen for at blive revived. Idet spilleren der CDM'ede mig blev carbannet fik jeg ikke lov til at få returnet mine ting - da Evolv mente jeg ikke havde chancen for at blive revived af mine gangmates, på trods af, at de vandt raidet.
Bevis:

4KPG8dr.png

Redigeret af Breezy
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxx, og ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Lexx 

 

Ja du blev CDM'et og som du nævner fik personen Carban, dog mener jeg ikke at fordi man vinder et raid at det et bevis som sig på man også ville blive revived. i denne situation får du ikke tingene igen da du dør under raidet og uheldigvis ikke har muligheden for at blive revivet så jeg ser det som om du døde under raidet og skal derfor ikke have din ting igen.

 

Hilsen Evolv 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ser det sådan, at fordi jeg var blevet knocked af bilen - så kunne mine venner ikke revive mig efter de skød personen der dræbte mig helt

De fik ham kort tid efter jeg blev skudt, så tænker sagtens, at jeg kunne være blevet reddet jo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du vælger efter du er blevet revivet at fortsætte dit raid inden jeg har carbannet og af hvad jeg husker givet dig liv og armor tilbage og dermed også din egen skyld at du dør og ikke ender med at overleve raidet 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Evolv skrev:

Du vælger efter du er blevet revivet at fortsætte dit raid inden jeg har carbannet og af hvad jeg husker givet dig liv og armor tilbage og dermed også din egen skyld at du dør og ikke ender med at overleve raidet 

 

Det var en faktorer jeg ikke havde set spille sådan en hovedsagelig rolle i mit raid - tænkte bare, at det gav mig en akavet situation at stå i fordi jeg hverken ville lade mit gang i stikken eller stå og vente utallige år på casen gjort færdig. 

Link til kommentar
Del på andre sites

HalliHalløj.

Eftersom at du vælger og fortsætte raidet imens din case er i gang, så giver det dsv. ikke Evolv nok tid til at håndtere din case, hvilket medførte at du døde.
Til en anden gang, bedes du vente på at staffen har færdiggjort din case, hvis du ikke vil risikere at miste dine ting.

Evolv har derfor ikke gjort noget forkert i den her situation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.