Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request: Musti Nord


Musti Nord
 Del

Recommended Posts

Unban søges på vegne af: Musti Nord

SteamID: STEAM_0:0:18264244
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:

Det startede med at jeg boostede folk op på taget af butik 3, men da jeg ikke ville føle mig udenfor spawnede jeg en lille bærbar så jeg selv kunne komme op. Det var der så en person på serveren som optog og følte sig meget krænket af og tilkaldte en admin. Oppe på toget stod vi egentlig bare og snakkede og kiggede udover byen, samt politiet som stod der oppe brugte deres målere, så følte egentlig ikke vi var til nogen chikane. Det ender så med at jeg i 'sjov' fortæller, at hvis der ingen beviser er på, at jeg spawnede en prop så gjorde jeg det ikke. Det tog adminen så meget seriøst, så jeg endte med et 2 dages ban for propclimb + lyve i case.

 

Jeg har ikke været helt sat ind i reglerne, da jeg først lige et kommet tilbage, før i tiden spillede jeg kun på rockford. Jeg ved godt det ikke er et grundlag, da man selvfølgelig skal have læst alle regler, og alle og enhver ved man ikke må propclimb, men i sekundtet det skete, følte jeg ikke det ville være 'i mod' reglerne da vi egentlig bare hyggede os på taget. Jeg undskylder mange gange for min opførsel.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Som du selv skriver burde du have læst reglerne. De er heller ikke anderledes om du har spillet på Rockford eller Evocity i dette scenarie. Jeg forstår ikke hvorfor du skulle lyve, hvis du ikke ser et problem i det du havde gjort. Det virker til mig, som du ikke selv tager ansvar for dine handlinger. Du kommer blot med dårlige undskyldninger.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.