Hop til indhold
Stavox

[Solved] STAFFKLAGE


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Warmarcus
Staff ingame navn: Egon Olsen
Dit SteamID: STEAM_0:0:425895348
Staff SteamID: STEAM_0:0:151695567
Forklar situationen: Jeg flyver med min drone ind i basen uden grund den tager jeg på mig. men Egon vælger at TP til mig også bede mig om at stoppe fair nok. der er PD raid så jeg går til det Ifl med at han bare stod stille og ikke snakkede fair nok jeg forlader en case uden jeg må. men anden gang jeg kommer tilbage snakker han ikke til mig også er der nogle der kører ind i mig så jeg smider den ud også får jeg bare 600 sekunder for ["Gå fra case 2 gange, Flyve med drone ind i baser, Og for at lyve."]
Bevis:

[--------- CONSOLE LOG -----------]

------------------------------ 00:22 ------------------------------
TP: Egon Olsen teleportede til dig!
Egon Olsen: !goto Warmarcus
[DarkRP] Drone returneret til bilen
------------------------------ 00:23 ------------------------------
(OOC) Killza: må man have det sjovt lol
Flugt: En fange flygtede fra fængslet pga. manglende sikkerhed.
(OOC) jens lysestage: nej
[NØDOPKALD] Hubert Floyd: OMG RAID VED KIRKEGÅRDEN!!!
[DarkRP] Politibankboksen er ved at blive røvet!
[NØDOPKALD] Hubert Floyd: HJÆLP HOSTAGE
[NØDOPKALD] Hubert Floyd: de løb væk
[NØDOPKALD] mr moon: nice
------------------------------ 00:24 ------------------------------
[DarkRP - 00:24:25] matinusfly (STEAM_0:0:571793641) disconnected
[DarkRP] Passagerer smidt ud. Brug en warrant for at åbne bilen
[DarkRP - 00:24:43] a26 (STEAM_0:0:579402073) disconnected
Egon Olsen: !jail Warmarcus
Egon Olsen jailed Warmarcus for 600 seconds
Egon Olsen: !jail warmarcus 600
[Regler] Du skal annoncere raids før du foretager dem ved at skrive "/raid" i chatten.
------------------------------ 00:25 ------------------------------

[----------- STAVOX DASH --------------]
14-05-22 00:24:49Jail600 sec | Reason: Tager case useriøs, flyver droner ind på andres grund, går i rp midt i case.STEAM_0:0:151695567-

Redigeret af Warmarcus
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi, og BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Warmarcus
Er ked af du har set situationen på den måde, men som du siger lidt længere nede i din staff-klage: 

23 timer siden, Warmarcus skrev:

men anden gang jeg kommer tilbage snakker han ikke til mig også er der nogle der kører ind i mig så jeg smider den ud

Der var nogle i en golf der kørte op på fortovet, ikke ind i dig, og så smider du dem ud imens jeg sidder og snakker til dig omkring du ikke skal forlade casen, og flyve droner ind på andres grund/gunshop. Det er så der hvor jeg vælger at tage fat i dig, eftersom jeg lige har fortalt dig du ikke skal gå i rp i case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at vi har set ghost scene igennem, kan vi se, at du har en samtale med Egon, og at Egon kun er stille i maks 10 sekunder, før at du vælger at løbe fra casen.

Det skal du jo selvfølgelig ikke - Bliver du nødt til at gå fra casen, skal du lige have lov fra staffen du er i case med først. Det går kun udover dig selv, ved at du løber væk fra casen.

 

Jeg tænker at dit jail er helt fair.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.