Hop til indhold
Stavox

[Solved] staffklage


mr ghost12
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: MRGHOST
Staff ingame navn: Silas
Dit SteamID: STEAM_0:0:226762447
Staff SteamID: STEAM_0:0:59207334
Forklar situationen: Vi raider et kos hus ude ved villaen, og vi bliver så skudt på og vi skyder tilbage og jeg skød krabbe og da han blev knockdownet af mig så dræbte jeg ham fordi de ville bare have revivet ham hvis jeg ikke dræbte ham, og det bliver han så sur over, og så kalder ham på staff og så kommer Silas og spørg hvad der sker og krabbe sagde hvad der skete, og jeg prøvet at forklarer Silas hvad der skete men Isted for at han over hovedet snakkede så snakkede krabbe kun, det eneste Silas sagde var det må du ikke og så fik jeg job ban og krabbe sagde hele tiden at jeg skulle læse relg 22.4 Du skal altid forsøge at anholde de kriminelle frem for at skyde dem. Anvend kun dine skydevåben hvis dit eller andres liv er i fare. Biler hvor føreren har kørt (eller forsøgt) folk ned tæller som en livstruende situation, og skydevåben må gerne anvendes.  
Bevis:

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxx, og ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har fuldt ret til at skyde tilbage hvis han skyder mig, han skal ikke græde over at jeg dræber ham fuldt når han skyder på os og hvis jeg ikke havde dræbt ham havde de bare revivet ham så han kunne skyde tilbage og måske dræbe os allesammen

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/05/2022 den 9:56 PM , mr ghost12 skrev:

jeg har fuldt ret til at skyde tilbage hvis han skyder mig, han skal ikke græde over at jeg dræber ham fuldt når han skyder på os og hvis jeg ikke havde dræbt ham havde de bare revivet ham så han kunne skyde tilbage og måske dræbe os allesammen

Altså du skal jo selvfølgelig ikke skyde ham, hvis du har mulighed for at arrestere ham i stedet. 

Han er ikke længere en trussel for dig, når han er knocked, så er der vel ingen grund til at dræbe ham helt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.