Hop til indhold
Stavox

[Solved] Aske og LAST WARNING


West
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Breezy
Staff ingame navn: Aske, LAST WARNING
Dit SteamID: STEAM_0:1:237384179
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637, STEAM_0:1:6224595
Forklar situationen: Nogle af dem fra mit gang og jeg selv havde sat nogle skilte op hver især som vi havde fået godkendt inde på e2billeder. Pludseligt bliver der kaldt case på de her billeder og umiddelbart er det LAST WARNING der får casen. Han begynder stille roligt at fjerne en del af skiltene, uden at give besked på det (til min forståelse). Meanwhile han fjerner vores skilte, siger han, at vi hver især kan beholde 1 skilt oppe. Dog kan jeg se, at han er i gang med at fjerne ALLE mine skilte. Jeg vælger at rykke lidt rundt på mit sidste skilt, eftersom der ikke er grund til, at han behøver at fjerne det og det bliver han så sur over. Jeg ser ikke det store problem i situationen på daværende tidspunkt og siger fjoget, at jeg er en alpha-male og, at jeg er topdawg der bestemmer alt. Hvilket jeg tydeligvis ikke gør eftersom jeg er en pøbel. Han hiver mig så op på et tag hvor han spørger hvorfor jeg siger sådan nogle mærkelige ting, hvorefter jeg svarer noget i forbindelse med vægtløftning. Han freezer mig så og siger jeg kan stå og tænke lidt. Så kommer ham og Aske op efter 30-45 sekunder og begynder at belære mig om hvordan min opførsel på serveren er forkert og troll. Hvilket jeg ikke mener passer, eftersom jeg blot har haft skilte oppe, derefter fået fjernet dem igen. Så  vælger LAST WARNING at fjerne mig fra mit job som P.E.T Agent og derefter fjerner han alle mine props. Jeg prøver derefter at forklare min side af sagen fordi jeg ikke følte, at det var meningen, at det skulle virke som trouble-maker-behaviour. Aske begynder fortælle mig, at jeg er en troll og derefter får jeg så udelukkelse fra at spawne props resten af dagen. Hvilket igen virker helt forkert eftersom jeg ikke har brugt mine props forkert eller gjort noget andet forkert in my opinion. Idet jeg fik rykket rundt på mit lille 2x2 skilt imens LAST WARNING prøvede at slette det, så fik han ramt bagpladen på min dupe og jeg spurgte ham om hvorfor han griefede mig om hvorvidt han var itvivl om det var RP eller Rust. Hvilket er lidt flabet, men igen var der ingen grund til, at han skulle fjerne mit sidste skilt eftersom vi havde fået lov til at have et skilt hver. Aske fortæller mig til sidst, at jeg ikke får noget ud af en staff klage, men synes deres opførsel var helt horribel.
Bevis: Har desværre intet videobevis.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Bims,

Jeg vurderer at du skal modtage dit propban grundet jeg bliver fortalt fra LAST WARNING at du var blevet fortalt ikke at have mere end 1 skilt også har haft det spawned alligevel. I forhold til det med Troll er det din adfærd overfor LAST WARNING som er ny staff, hvor du sidder og har en flabet adfærd ham i situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Mikkel Marcussen skrev:

Hey 

Da jeg fik casen spurgte jeg @Nichzar hvad jeg skulle gøre ved det, han fortæller mig at jeg skulle fjerne skiltene. Efterfølgen siger du til mig at det er dig der bestemmer og ikke mig fordi der er der en lov om. Fik at vide af @Pikachu12i måtte have 1 skilt

 

Troede ikke du ville tage det seriøst, at jeg sagde med en fjoget tone, at jeg var top dawg, manden der bestemmer. 

 

31 minutter siden, Aske skrev:

Hey Bims,

Jeg vurderer at du skal modtage dit propban grundet jeg bliver fortalt fra LAST WARNING at du var blevet fortalt ikke at have mere end 1 skilt også har haft det spawned alligevel. I forhold til det med Troll er det din adfærd overfor LAST WARNING som er ny staff, hvor du sidder og har en flabet adfærd ham i situationen.

 

Jeg havde ikke fået afvide på noget tidspunkt inden mine skilte var spawnet, at de ikke skulle være der. Jeg var først opmærksom på problemet, da jeg kun havde et skilt tilbage - hvilket umiddelbart ikke skulle være et problem i forhold til, at vi havde fået lov til at have ét skilt oppe hver især. Havde en lidt sjov (kan anses som værende flabet) adfærd overfor LAST WARNING fordi han valgte at bruge tid på at spørge mig ind hvorfor jeg føler mig som en top dawg, i stedet for at tænke, at situationen med skiltene var neutraliseret. Staffs behøver ikke at fortælle spillere de ikke må føle sig selv som konger, så længe det ikke er på tværs med reglerne, hvilket min adfærd ikke var.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hvad er det helt konkret du klager over @Bims?

 

1. At jeg fik et meget unødvendigt ban fra at spawne props resten af dagen igår

2. At Aske og LAST WARNING ikke lyttede til mig i vores case

3. At LAST WARNING tager det meget seriøst hvis en spiller jokeagtigt siger, at man er top dawg

4. At Aske fortæller spillere, at de ikke skal lave staffklager

5. At LAST WARNING fjerner alle mine skilte på trods af der ikke er nogen regler omkring skilte

6. At LAST WARNING fjerner mit sidste skilt på trods af, at vi til sidst fik lov til at have 1 skilt hver især

7. At Aske fejlagtigt prøver at karakterisere alt min adfærd som værende troll, på trods af jeg bare prøvede at ytre min side af historien

8. At LAST WARNING sætter mig op på taget og freezer mig bare for at flyve væk igen

9. At Aske ikke gør noget ved LAST WARNINGs adfærd

10. LAST WARNING havde en nedladende tone overfor mig

11. Aske var meget opsat på at gøre mig til villain på trods af han ikke umiddelbart vidste hvad der havde været sket

12. At LAST WARNING fejlagtigt vælger at skifte mit job

13. At LAST WARNIG fejlagtigt vælger at fjerne alle mine props, på trods af de ikke var imod reglerne

14. At jeg ikke bare fik afvide jeg skulle fjerne nogle skilte fremfor de bare tager de i deres egen hånd

15. Synes godt Aske og LAST WARNING kan få lidt hårdere hud i forhold til hvad der anses som værende "flabet tone"

16. At LAST WARNIG føler det er nødvendigt at slette mit 2x2 skilt som hang fint på min dupe

17. At LAST WARNING lyver i vores case og siger, at jeg har placeret skilte over andres bygninger, hvilket jeg på intet tidspunkt havde gjort

18. At LAST WARNING ikke kan tage en joke (Rust + CS:GO reference)

19. At jeg skulle til at stå og forklare hvorfor jeg føler mig som en top dawg overfor en staff

20. At du ZeNoxXi ikke kan se hvad jeg konkret klager over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, så efter at jeg har forhørt mig med Last Warning og Aske, kan jeg forstå at det propban du fik, nok ikke var helt nødvendig, og de var sket noget miskommunikation mellem Aske og Last Warning.

Og jeg kan godt forstå, at når du siger ting som ikke helt giver mening, og måske er lidt flabet overfor Aske og Last Warning, at de så ikke gider at bruge særlig meget tid på dig i casen.

 

Vi kan sagtens fjerne dine skilte, hvis vi mener at der er for mange eller at de er unødvendige. 

Måden casen er håndteret på, kan måske nok diskuteres om det var helt efter bogen, men med den attitude og væremåde du har været overfor Last Warning, kunne det godt tyde på at du trollede.

 

Jeg ved så ikke hvorfor at du skulle have skiftet job? @Mikkel Marcussen

 

 

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Vi kan sagtens fjerne dine skilte, hvis vi mener at der er for mange eller at de er unødvendige.

 

Men hvorfor give lov til at have et skilt oppe og alligevel fjerne det? 

 

Det var som sagt ikke min intention at “troll”, synes bare det var mærkeligt, at LAST WARNNG blev så triggered af, at jeg kaldte mig selv top dawg alpha-male der bestemmer. Havde ærligt ikke regnet med han vil tage det seriøst.

 

Problemet er ydeligere, at Aske og LAST WARNING tog mig op på et tag fordi jeg sagde det der alpha-male fis og derefter ville de ikke høre min side af sagen på grund af det - så kunne de egenligt bare have ladet mig gået videre in my opinion.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Bims skrev:

Men hvorfor give lov til at have et skilt oppe og alligevel fjerne det? 

Ja, det virker også underligt...

 

Jeg kan godt forstå, at han opfanger det som troll, især nu hvor han er ny staff og først lige skal finde ud af, hvordan tingene fungerer og hvordan man håndterer forskellige spillere og situationer.

Last Warning har skrevet til mig over Discord, at det var en fejl fra hans side af, at skifte dit job.

 

Af hvad jeg har fået forklaret fra Aske, handlede han bare ud fra hvad han fik at vide fra Last Warning.

 

Vi tager selvfølgelig en snak med Last Warning, men som sagt er han ny staff, som vi forventer laver fejl - De fejl bliver forhåbentlig mindre betydelig, jo længere tid han er staff.

 

Vi beklager episoden.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.