Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage pikachu12 og Evolv og staffs i gangs


poulsen
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Poulsen

Staff ingame navn: pikachu12 og Evolv

Dit SteamID: STEAM_0:1:221990083

Staff SteamIDSTEAM_0:0:107727459 , STEAM_0:0:68485251

Forklar situationen: Hej, Her for tiden har jeg lagt mærke/oplevede til de forskellig staff begynder sprede sig til de forskellig gangs. Dette ender med at vi for situationer hvor staff ikke er helt Neutrale i casen som fx. Vi var i gang med at blive raided af 12 Year. Vi valgte derefter at ringe 112 for hjælp. Politiet ankomme derefter. På dette tidspunkt var alle 12 Year døde/flygtet. Vi informere så betjentene at vi har klaret den og vi er ejerne af basen. De vælger derefter at fortsat storme ind efter, der op til flere gange bliver informeret om at alt er over. Her vælger jeg at calle case, hvor efter Evolv tag den som var med i raided. Her skulle rp’en stoppes med det samme. Men dette fejlede Evolv komplet i der big brains for lov til at fortsat at raide basen i mens jeg var i case. Lige til information havde 12 Year og Big brains allerede snakket sammen omkring et fælles raid. Dette får vi nemlig af vide af Evolv senere hen. Efter big brains er færdig med raided. Kommer Evolv til konklusion at Politiet ikke skulle rykke ind. Der bliver så derefter spurgt om et re raid der raided var foregået midt i en case. Evolv mener så derefter at vi ikke ville har vundet raided alligevel der de var 5-6 big brains der raidede. Her skulle casen blevet taget objektivt og ikke om vi ville vinde eller ej. Der bliver så spurgt efter en mere neutral staff som ikke selv var blandet i raided. obs der var andre staff på givne tidspunkt. Her får vi så et nej og Evolv vælger at lukke casen. Lidt senere kommer Evolv og Pikachu12 tilbage. Her spørger Pikachu om vi vidste at politiet var der fordi at nogle betjente mente at vi fortsat skyd efter politiet ankom. Her siger vi så nej vi skød ikke. Pikachu12 siger så vi skal bruger video får at for basen tilbage. obs Pikachu12 var ham der ejede basen og er med i Big Brain som raidede os. Uanset om politiet raided var fejl eller ej. Skulle Evolv har stoppede raided der jeg var i case. Dette er så her vi vender tilbage til at staff burde være Neutrale i en case og måske burde overveje hvad for nogle gangs de er medlem af. I min mening var det bedst da alle staff var med i som fx f1 for regler eller Nato der disse slags gang er kun for staff om man undgår disse situationer hvor spillere følger at staff ikke er helt neutrale i case.

Bevis: Har dsv ikke noget

-----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, poulsen skrev:

 

Hej, Her for tiden har jeg lagt mærke/oplevede til de forskellig staff begynder sprede sig til de forskellig gangs. Dette ender med at vi for situationer hvor staff ikke er helt Neutrale i casen som fx.

Hej Poulsen vi som staffs har generelt ikke nogen regler for, hvad gang vi må join. Derfor spreder staffs så hurtigt ud til de gange, hvor de føler sig mest velkommen i. Og her for tiden Er de helt store favoritter selvfølgelig gangs som 12 year og NATO o.v.s. vi i staff Team ved jeg, at vi arbejder hårdt på. Undgår nogle former for fordele. Det er som sagt også derfor vi har et regelsæt for at undgå fordele. Jeg vil også lige sige, at mig og Evolv har ikke på noget tidspunkt i løbet af den givet nogen fordele

 

 

4 timer siden, poulsen skrev:

Vi var i gang med at blive raided af 12 Year. Vi valgte derefter at ringe 112 for hjælp. Politiet ankomme derefter. På dette tidspunkt var alle 12 Year døde/flygtet. Vi informere så betjentene at vi har klaret den og vi er ejerne af basen. De vælger derefter at fortsat storme ind efter, der op til flere gange bliver informeret om at alt er over.

Da jeg ankom til 12 years raid. Kun jeg ser, at politiet og 12 year fight mod hinanden, hvorefter jeg kan se, at der kommer skud ind fra base af derfor giver i politiet ret til at rykke ind på jeres base, da i ikke har sænket våben efter politiet var ankommet til raidet  

 

 

4 timer siden, poulsen skrev:

Her vælger jeg at calle case, hvor efter Evolv tag den som var med i raided. Her skulle rp’en stoppes med det samme. Men dette fejlede Evolv komplet i der big brains for lov til at fortsat at raide basen i mens jeg var i case. Lige til information havde 12 Year og Big brains allerede snakket sammen omkring et fælles raid.

 

Først og fremmest Er det ikke et krav, at vi stop RP i det sekund en staff Tp til en. Man kan sagtens lave RP færdig, og derefter så start casen, og i dit tilfælde gav det god mening for evolv at køre det færdig, da det kan være en super svær opgave. for Evolv at skulle båd stop 3 betjent og 5 fra vores gang pluse 2 12 year. Uden at vi så vil støde på det problem, at folk kommer tilbage også selvom at de har været der over en gang. Det vil bare end ud i en lang og unødvendig case, og for det andet kan du ikke bare call case og derefter tror, at der ikke er nogen, som må skyde dig. Fordi nu var du jo i en case  

 

Jeg havde skrevet privat med Evolve omkring om vi skulle raid jeres base sammen. Men det blev ikke til noget på grund af vi i Big Brians godt vil have Meth basen, men det vil 12 year også godt  

 

Garry's Mod (x64) (gyazo.com)

Kig man på det billede, kan man også se, at vi ikke ender med at arbejde sammen, da vi ikke kan finde ud af, hvem der skal have base, hvis vi vandt 

 

4 timer siden, poulsen skrev:

Dette får vi nemlig af vide af Evolv senere hen. Efter big brains er færdig med raided. Kommer Evolv til konklusion at Politiet ikke skulle rykke ind. Der bliver så derefter spurgt om et re raid der raided var foregået midt i en case. Evolv mener så derefter at vi ikke ville har vundet raided alligevel der de var 5-6 big brains der raidede. Her skulle casen blevet taget objektivt og ikke om vi ville vinde eller ej.

 

I og med at i ikke havde noget video på det. RP kunne mig og Evolv ikke konkludere om i havde skudt efter eller før. Politiet kom derfor kun mig og Evolv ikke tage beslutningen omkring om det var et fejl. Raid eller ej, derfor kun vi ikke gør noget ved, at politi gik helt ind i base. Også fordi politi godt må det hvis i har skudt på dem omkring Evolv personlige vurdering af “i ville ikke have vundet raide alligevel der de var 5-6 big Brains der raided” jeg tror, at evolv har prøvet at se det på den realistiske side, da det ikke er hverdag. Man dræber fem seks personer alene i et raid 

 

 

 

4 timer siden, poulsen skrev:

Her spørger Pikachu om vi vidste at politiet var der fordi at nogle betjente mente at vi fortsat skyd efter politiet ankom. Her siger vi så nej vi skød ikke. Pikachu12 siger så vi skal bruger video får at for basen tilbage. obs

 

Der var ikke nogen betjente, som mente noget, det var mig som mente, at i har skud på politi grund til jeg. Så spurgte jeg omkring. Det var fordi hvis i ikke havde skudt på dem og havde video, skulle politiet selvfølgelig ikke have rykket ind, og derfor kun vi være ude i et om raid, som er det I ønsker. Det var også derfor, jeg sagde til dig, at hvis du havde noget video, skulle du give mig det nu, da det kan hjælpe dig i din case  

 

 

 

 

4 timer siden, poulsen skrev:

Pikachu12 var ham der ejede basen og er med i Big Brain som raidede os. Uanset om politiet raided var fejl eller ej. Skulle Evolv har stoppede raided der jeg var i case. Dette er så her vi vender tilbage til at staff burde være Neutrale i en case og måske burde overveje hvad for nogle gangs de er medlem af. I min mening var det bedst da alle staff var med i som fx f1 for regler eller Nato der disse slags gang er kun for staff om man undgår disse situationer hvor spillere følger at staff ikke er helt neutrale i case.

 

Størstedelen af alt, du har skrevet her, har jeg svaret på og derfor kommer jeg ikke til at gentage mig selv. Men som jeg har sagt, kommer det ikke til at give nogen mening, hvis man som staff skal være i et specifik gang  

 

 

M.V.H Pikachu 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Pikachu12 skrev:

Evolv personlige vurdering af “i ville ikke have vundet raide alligevel der de var 5-6 big Brains der raided” jeg tror, at evolv har prøvet at se det på den realistiske side, da det ikke er hverdag. Man dræber fem seks personer alene i et raid 

 

jeg synes personligt at det var en fejlvurdering i det da vi op til flere gang har kun tag jer en mindre tal så for min side er det jo lidt mærkeligt at sige bare fordi de er færdig de er flere vil du vinde her er et lille klip af jer hvor vi vinder https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/hqeKaNFPeTNwN/d1337yhRo3GJ?invite=cr-MSxYVE8sNzA5OTE5OSw         så helt personligt synes jeg ikke vi kan vurdere på at de er flere

1 time siden, Pikachu12 skrev:

Der var ikke nogen betjente, som mente noget, det var mig som mente, at i har skud på politi grund til jeg. Så spurgte jeg omkring. Det var fordi hvis i ikke havde skudt på dem og havde video, skulle politiet selvfølgelig ikke have rykket ind, og derfor kun vi være ude i et om raid, som er det I ønsker. Det var også derfor, jeg sagde til dig, at hvis du havde noget video, skulle du give mig det nu, da det kan hjælpe dig i din case  

 

Her var det måske en god ide at spørger politiet da de sikkert ved lidt mere end hvad du gør fra sidelinjen.

2 timer siden, Pikachu12 skrev:

Hej Poulsen vi som staffs har generelt ikke nogen regler for, hvad gang vi må join. Derfor spreder staffs så hurtigt ud til de gange, hvor de føler sig mest velkommen i. Og her for tiden Er de helt store favoritter selvfølgelig gangs som 12 year og NATO o.v.s. vi i staff Team ved jeg, at vi arbejder hårdt på. Undgår nogle former for fordele

Det er også helt fint men man oplever også staff der holder med sit ejet gang så det vil være fedt med fx. I den her case med i staff der ikke var med i rpen det så man var sikker på der ikke blev givet fordele til nogle

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, poulsen skrev:

Her var det måske en god ide at spørger politiet da de sikkert ved lidt mere end hvad du gør fra sidelinjen.

Hej Poulsen vores opgave som staff er ikke at skulle spørge andre personer om video det er dig som har call casen og derfor også dig som skal have videoen klar til når jeg kommer 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Pikachu12 skrev:

Hej Poulsen vores opgave som staff er ikke at skulle spørge andre personer om video det er dig som har call casen og derfor også dig som skal have videoen klar til når jeg kommer 

Vis du nu hade gået hen til de politibetjent der var med kunne du også nok få svar de ved bedre en jer de skal jo ikke have video vis de siger vi hade skudt så var det jo sådan men vis de sage vi ikke hade skudt så hade vi svar på casen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Poulsen jeg vil ønske, at det var så nemt. Problemet er bare, at hvis jeg gik hen og spurgte dem om i havde skudt mod politiet, hvis de alle så havde sagt ja. De har skudt mod politiet så vil gange, som fik base fra raidet blive sur over, at de skal give base tilbage og vil derfor se video bevis på det, før de ville give grunden tilbage. Og når i ikke har video, på det vil jeg som staff ikke kun gøre så meget 

 

Mvh Pikachu 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Pikachu12 skrev:

hvis jeg gik hen og spurgte dem om i havde skudt mod politiet, hvis de alle så havde sagt ja. De har skudt mod politiet så vil gange, som fik base fra raidet blive sur over, at de skal give base tilbage og vil derfor se video bevis på det

Du skriver vis politiet hade sagt ja de hade skudt. så hade dem der raide ikke noget og blive sure over. da vi ikke skulle have basen tilbage vis politiet hade sagt vi hade skudt mod politiet. Dem der raide du hade jo heller ikke noget og blive sur over vis du hade sagt vi skulle have basen til bage sådan er spillet 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Pikachu12 skrev:

Hej Poulsen jeg vil ønske, at det var så nemt. Problemet er bare, at hvis jeg gik hen og spurgte dem om i havde skudt mod politiet, hvis de alle så havde sagt ja. De har skudt mod politiet så vil gange, som fik base fra raidet blive sur over, at de skal give base tilbage og vil derfor se video bevis på det, før de ville give grunden tilbage. Og når i ikke har video, på det vil jeg som staff ikke kun gøre så meget 

 

Mvh Pikachu 🙂

 

På 11/04/2022 den 8:51 PM , Pikachu12 skrev:

Da jeg ankom til 12 years raid. Kun jeg ser, at politiet og 12 year fight mod hinanden, hvorefter jeg kan se, at der kommer skud ind fra base af derfor giver i politiet ret til at rykke ind på jeres base, da i ikke har sænket våben efter politiet var ankommet til raidet  

 

Havde Du eller Evovle ikke allerede spurgt mindst 1 betjent omkring det? eller er det noget du ser/hører, fordi at du kører forbi basen?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, poulsen skrev:

Du skriver vis politiet hade sagt ja de hade skudt. så hade dem der raide ikke noget og blive sure over. da vi ikke skulle have basen tilbage vis politiet hade sagt vi hade skudt mod politiet. Dem der raide du hade jo heller ikke noget og blive sur over vis du hade sagt vi skulle have basen til bage sådan er spillet 

Problemet er bare at ord ikke er et bevis så derfor kan jeg ikke gå ud Efter hvad de har sagt

 

1 time siden, ZeNoxXi skrev:

Havde Du eller Evovle ikke allerede spurgt mindst 1 betjent omkring det? eller er det noget du ser/hører, fordi at du kører forbi basen?

Jeg har jo kørte forbi basen, hvorefter jeg kan se den her skudduel mod hinanden, hvor jeg så hopper op på hegn, som er overfor stavox curp, hvor jeg kan se, at 12 year og politiet skyder mod hinanden. Og så ser det også ud til at dem, som var ind i base også skød ud på 12 year og politiet. Det var også derfor jeg spurgte ind til video bevis i casen da det sagtens kunne være en som var løbet ind i raidindgang og skød ud som fik det til at ligne at det var jer der skød ud på dem 

 

Poulsen dog synes jeg, at det er sjovt, at du linker til en video, hvor de ven bygger, mens der er raid, som man kan se i start af video som gå mod vores regelsæt 4.21 https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/hqeKaNFPeTNwN/LC7CQdnUYYnb?invite=cr-MSxYVE8sNzA5OTE5OSw

 

Mvh pikachu 🙂

Redigeret af Pikachu12
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Pikachu12 skrev:

Poulsen dog synes jeg, at det er sjovt, at du linker til en video, hvor de ven bygger, mens der er raid, som man kan se i start af video som gå mod vores regelsæt 4.21 https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/hqeKaNFPeTNwN/LC7CQdnUYYnb?invite=cr-MSxYVE8sNzA5OTE5OSw

 

ved ikke hvad jeg skal gøre ved det er en staff der bygger under raid vi viste ikke der var raid ind til at vi blev skudt efter

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/04/2022 den 12:18 PM , Pikachu12 skrev:

Problemet er bare at ord ikke er et bevis så derfor kan jeg ikke gå ud Efter hvad de har sagt

 

Jeg har jo kørte forbi basen, hvorefter jeg kan se den her skudduel mod hinanden, hvor jeg så hopper op på hegn, som er overfor stavox curp, hvor jeg kan se, at 12 year og politiet skyder mod hinanden. Og så ser det også ud til at dem, som var ind i base også skød ud på 12 year og politiet. Det var også derfor jeg spurgte ind til video bevis i casen da det sagtens kunne være en som var løbet ind i raidindgang og skød ud som fik det til at ligne at det var jer der skød ud på dem 

 

Poulsen dog synes jeg, at det er sjovt, at du linker til en video, hvor de ven bygger, mens der er raid, som man kan se i start af video som gå mod vores regelsæt 4.21 https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/hqeKaNFPeTNwN/LC7CQdnUYYnb?invite=cr-MSxYVE8sNzA5OTE5OSw

 

Mvh pikachu 🙂

 

På 16/04/2022 den 9:10 AM , poulsen skrev:

ved ikke hvad jeg skal gøre ved det er en staff der bygger under raid vi viste ikke der var raid ind til at vi blev skudt efter

Efter jeg bliver nævnt i klagen vil jeg lige hurtig komme med min forklaring på situation.  "at du linker til en video, hvor de ven bygger, mens der er raid,"

På det her tidspunkt var der ikke indikeret at et raid var i gang, da de første tegn på raid var da jeg blev skudt

 

Redigeret af danieldk2310
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa, beklager det lidt sene svar.

 

Hele vurderingen er ud fra hvad i alle har skrevet.

 

Jeg synes ikke, at jeg umiddelbart kan se, hvilke fordele der er givet.

En staff kan godt stoppe et raid, hvis det er muligt, men ud fra det Pikachu skriver, lyder det til at der har været ret mange involveret i det, og det kan derfor være svært for en staff at stoppe et raid og holde det pauset i lidt længere tid. Ofte er det nemmere at eventuelt refundere tingene i stedet.

 

På 11/04/2022 den 3:43 PM , poulsen skrev:

Evolv mener så derefter at vi ikke ville har vundet raided alligevel der de var 5-6 big brains der raidede.

Det lyder som en lidt underligt kommentar, er det noget du vil kommentere på?

 

Det er korrekt, at vi skal bruge et videobevis, hvis ikke begge parter kan blive enig om hvad der er sket.
Dog lyder det slet ikke til at nogen af betjentene er blevet spurgt? @Pikachu12, @Ev0lv

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

 

På 21/04/2022 den 8:43 PM , ZeNoxXi skrev:


Dog lyder det slet ikke til at nogen af betjentene er blevet spurgt? @Pikachu12, @Evolv

ZenoxXi Jeg vil give dig fuldstændig ret i at det vil være en god ide at spørge betjentene i forhold til casen. Problemet og grunden til, jeg ikke gjorde. Det var fordi der var omkring 6 betjentene i RP, og hvis de allesammen sagde ja til, at de har skud mod dem, så vil vi bare end i et andet problem, som er, at ord ikke er det samme som et bevis, og derfor vil dem, som fik basen i raidet bruge dette argument. Og derfor vil vi ende ud i en case, hvor vi ikke kan gøre noget 

 

Det skal så også siges, at jeg kom ind i casen ret sent og ved derfor ikke om Evolv har spurgt ind til nogle af betjent omkring Rp før det var jeg TP til ham

 

MVH Pikachu

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Pikachu12 skrev:

 

ZenoxXi Jeg vil give dig fuldstændig ret i at det vil være en god ide at spørge betjentene i forhold til casen. Problemet og grunden til, jeg ikke gjorde. Det var fordi der var omkring 6 betjentene i RP, og hvis de allesammen sagde ja til, at de har skud mod dem, så vil vi bare end i et andet problem, som er, at ord ikke er det samme som et bevis, og derfor vil dem, som fik basen i raidet bruge dette argument. Og derfor vil vi ende ud i en case, hvor vi ikke kan gøre noget 

 

Det skal så også siges, at jeg kom ind i casen ret sent og ved derfor ikke om Evolv har spurgt ind til nogle af betjent omkring Rp før det var jeg TP til ham

 

MVH Pikachu

Det lyder også sandsynligt, dog er det kun forudsigelser og er ikke noget du kan forholde dig til. Du bør altid spørge spilleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Det lyder også sandsynligt, dog er det kun forudsigelser og er ikke noget du kan forholde dig til. Du bør altid spørge spilleren.

Jeg skal selvfølgelig nok husk at spørge alle person næste gang dog virke min forudsigelse ret logisk i forhold til det her Rp scenarie. Og det var også derfor, jeg ikke tog tid til at spørge alle person

 

Mvh Pikachu 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/04/2022 den 3:43 PM , poulsen skrev:

 

Evolv mener så derefter at vi ikke ville har vundet raided alligevel der de var 5-6 big Brians der raidede.

-----------------------------

I forhold til den kommentar kom den jo grundet 12 year raidede dig og herefter politiet hvor du endte med at stå alene tilbage. Du nævner så til mig du godt kunne have vundet raidet videre mod Big Brains, nu når du lige havde gjort det alene mod 12 year som var 4-6 personer. At du formår at klare 1v4-6 stykker mod 12 year er rigtig imponerende, men som der også nævnes noget jeg mener ikke er sandsynligt at gøre igen.

Under vores samtale nævnte du samt også du var low (Kan ikke huske præcist hvor meget liv) og det gør det kun svære at vinde raidet. Pikachu var også en del af Big Brains der raidede den dag og nævnte også de stod 5-6 mand med 5-10 Fuld armor og en masse medi shots klar til healing.

 

Grundet det forskellige ting måtte jeg vurdere eftersom de vandt Corp og overtog om du kunne have vundet hvis politiet ikke havde blandet sig og om du skulle have Stavox Corp igen hvis jeg havde vurderet dig til at vinde 1 mod 4-6 Big Brains.

 

Jeg svarede derfor det til dig at jeg ikke mente du havde vundet alligevel og derfor endte du ikke med at få Stavox Corp igen.

 

Hilsen Evolv

Link til kommentar
Del på andre sites

@Evolv

Jeg kan godt se din pointe i din logik, dog er det ikke noget du skal vurdere i casen.
Den ting er også lidt ligegyldigt, eftersom at du fandt en anden konklussion sammen med pikachu, i modsætningen til den du selv var kommet frem til. 

 

Jeg kan godt forstå at du vil have et re-raid @poulsen, men i situationer hvor det involverer så mange personer, kan det være rigtig svært at få alt til at være som det var før.

 

Jeg synes ikke, at der er givet nogle gang fordele ud fra hvad der bliver beskrevet.

Evovl skulle nok have formuleret sig anderledes og været mere objektiv ift. om du kunne vinde raidet eller ej.
Det vil i sidste ende ikke have vendt om på sagen, da Pikachu og Evovl ikke kunne gøre noget grundet manglende beviser/informationer.

 

Er der noget du vil tilføje @poulsen, inden at jeg lukker klagen?

 

 

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

16 timer siden, poulsen skrev:

ikke lige nu og her

Helt i orden.
Jeg betragter derfor sagen som lukket.

Har du spørgsmål eller yderligere oplysninger i sagen, er du velkommen til at kontakte mig 🙂

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.