Hop til indhold
Stavox

[Solved] aske staff kalage


kirkevej1
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: kirkevej1

 

Staff ingame navn: Aske

 

Dit SteamID: STEAM_0:1:126326253

 

Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637

 

Forklar situationen: vi er omkring 5 personer som raider bunkeren. Lidt efter vi gik i gang med raidet kommer en bmw m5 kørende, hvor Willyzitto og Jobbe kommer hen af mod bunkeren hvor de stopper op og nævner ¨Hvorfor raider i os? Eftersom de giver tegn på at de en del af den base som vi raider, skyder vi efter dem og de kører væk. 1 minut efter vi har skudt efter dem, kommer Aske hen til mig hvor han så nævner at de klager over vi har skudt på dem hvor jeg så forklarer at de selv har givet tegn på at de er en del af basen + jeg fortæller at han ejer propsne i bunkeren. Efter jeg har sagt det, står han helt stille hvor jeg så vælger at fortsætte mit raid. der går 22 sekunder hvorefter han så tp’er mig mit ud af raidet. Han fortæller mig derefter at det åbenbart er Metagaming. Jeg spørger så ind til hvordan det kan være Metagaming når de har sagt til os de var en del af basen hvorefter han åbenbart mener jeg ikke har sagt det selvom man tydelig kan se det på klippet. Han tp’er så Jobbe derover hvor Jobbe selv indrømmer at han har sagt at han er en del af basen, men så siger Jobbe at jeg åbenbart skal bede ham om og gå væk fra sin ejen base efter han har givet tegn på at han er en del af basen. Aske giver Jobbe ret i det han siger og giver mig 300 sekunders jail.

 

Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/cN7rB2VwORqWQ/d1337PQUphr9?invite=cr-MSxUczcsNDUyOTU1Myw

https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/cN9j1a8VbsucG/d1337EXsEMw7?invite=cr-MSxERmwsNDUyOTU1Myw

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Aske og kirkevej har skrevet sammen omkring klagen, og har fundet en løsning indbyrdes.

Man må godt gå efter at se hvem ejeren er, når man kigger på props.

Jeg tænker ikke, at Aske har hørt det sidste du sagde, med at de selv havde nævnt at de var ejer af basen. Hvis det er tilfældet burde han nok lige have nævnt overfor dig, at han lige ville snakke med nogle andre staffs omkring det, i stedet for at blive helt stille.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.