Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Olsen1157


Olsen1157

Recommended Posts

Ingame navn: Olsen1157

 

SteamID: STEAM_0:0:85378849

 

IRL Navn: Jonas

 

Alder: 12

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: lidt Minecraft ellers ikke

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I weekenden kan jeg komme online ca 8kl i vær dagene kan jeg komme online 3kl eller 2kl og i

weekenden syntes jeg at der mangler Admins om morgen så kunne jeg hjælpe med at opklarer sager om morgen og jeg elsker at hjælpe folk med ting fx at hjælpe dem med e2 jeg er lidt god til at lave e2 og hvis jeg blev admin vil jeg nok også  være mere på for at hjælpe flok og jeg elsker Stavox jeg syntes at det er den bedste DarkRP server jeg har spillet inde på server i 484 timer og jeg spiller meget computer 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har lidt erfaring med ULX

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg kan flydende Dansk og kan skrive flydende Dansk og jeg bruger min mic helle tiden

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på næsten helle tiden kun vis jeg skal til noget

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: jeg Bor på Bornholm og jeg går i 6 Klasse og jeg kan godt lide at spiller computer

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.