Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban: Carlos Olsen


SxBot
 Del

Recommended Posts

  • Bot
Denne ansøgning er indsendt fra vores in-game ansøgningssystem om unban.
Unban søges på vegne af: Carlos Olsen
SteamID: STEAM_0:0:170681956
Spilleren ønsker unban med følgende begrundelse:
Jeg føler ikke selv jeg har gjort noget forkert, jeg vidste ikke engang jeg var bannet inden jeg kom ind nu. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort, jeg var bare betjent og gjorde mit arbejde i går, jeg synes det er får dårligt i banner mig over ingen ting, jeg vil gerne se beviser hvert fald, jeg kan sagtnes bevise jeg kan tage det seriøst og ikke bryde nogle regler, det kunne bare være rart og kunne komme igang med at spille igen!
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Carlos, grundet dit ban er simpelthen fordi at du har RDA'et en person som stod AFK. Du giver grunden "Skud", og eftersom han var AFK har han ikke skudt nogle personer eller skudt generelt. Personen du arrested callede sågar case 30 min efter du havde gjort det, så derfor gav det heldigvis mening at han havde stået AFK.
Grunden til "troll" er fordi det virker lidt underligt at arreste en du gik rundt om i 2 min, prøvede at snakke til hvor du ingen reaktion fik. 

 

Jeg vender dit ban med Aske 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.