Hop til indhold
Stavox

[Solved] Misbrug af perms. (OpK)


Huse
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: huse
Staff ingame navn: OpK
Dit SteamID: STEAM_0:0:147142453
Staff SteamID: STEAM_0:1:54142694
Forklar situationen: Vi sidder og laver weed i pkælderen (Nuestra Familia) hvor der pludselig er kommet 2 ind (migos og en anden) vi kan ikke rigtig finde ud af hvordan indtil 2 nye kommer ind (torben trist og jones) som dræber resten af os. jeg begynder så at undersøge og finder ud af at det er opk som har valgt at nocolide et prop i vores garage uden at colide det igen. det er så her at de er kommet ind! jeg tager så fat i opk hvor han selv siger at han har gjort det men mener ikke at det har haft en påvirkning. de to sidste (torben og jones) de kom kun ind fordi det prop som var nocolided ikke stoppede lastbilen som den ellers ville have gjort hvor den så åbnede smartdooren ved et uheld. her mener opk ikke at han har gjort noget galt selvom det er tydeligt. det var så resultat i at vi mistede hele produktionen og næsten to hele paller.

Efter opk har sagt at han ikke har gjort noget galt hjælper han bogstaveligt set sit gang eller ally med at sælge det weed de har stjålet fra os. (jeg har modtaget et klip fra smlfn som bevis ses til sidst) han tager fat i politibilerne for at stoppe dem selvom de tydeligt kan se weeded i trucken når det kommer ud fra pkælderen og bilen er meldt stjålet!
Bevis: (opk har selv indrømmet det og jeg sad inden i basen) https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/aOl48UlriEo9a/d1337M0pC1f9?invite=cr-MSxiaWgsMjMyNjc3MzIs

------------------------------

Redigeret af Huse
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag.

 

Jeg er selvfølgelig ked af, at casen skulle blive så forvirrende. Men lad os starte fra begyndelsen.

 

Jeg bliver kaldt over fordi der sidder en stuck lastbil, i jeres base, i p kælderen. Vi får så bilen fri, efter den bliver slettet af anticrash og jeg afslutter casen.
Så går der 1-2 min, hvor i så vælger at kalde over at jeg havde lukket dem ind. Jeg fortæller så, efter at have set video fra torben trist, at det ikke er til nogen fordel, at proppen var nocollided. Det var desuden også min fejl at jeg lige glemte at collide proppen, det undskylder jeg selvfølgelig for. 

 

Så er der det med politiet, og som det plejer at være som staff skal vi jo gerne kører RP'en videre fra hvor vi stoppede. I jeres tilfælde holdte 2 politibetjente vagt foran jeres port. De betjente som var ude  foran til sidst, ville jo ikke have haft samme mulighed for at stoppe de kriminelle, end de 2 enkelte som egentlig var tilstede. Derfor vælger jeg også at stoppe politiet i at eftersætte, da de ikke var i situationen på det pågældene tidspunkt.

 

I vælger også selv at være ret så på tværs, efter at jeg har sagt at jeres mening er ligegyldige i forhold til beviserne jeg har set.
Derfor vælger i så at blive ved med at lukke døren i hovedet på dem, som egentlig ville have raided jer, da jeg siger de skal ha lov til at komme ud (pga spildt tid i case).

 

Konklussionen her er, at i ville være raided af dem uanset hvad, da de kommer ind i basen helt retfærdigt.

 

Mvh OpK

 

Jones som løber ind efter lastbilen:

https://gyazo.com/5959f2060f9b16c8989c2808782becde

 

Logs over death under raid, i blev alle dræbt:

 

 

b790fca4bc2a497a7c447adc429a8ba1.png

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, OpK skrev:

Jeg fortæller så, efter at have set video fra torben trist, at det ikke er til nogen fordel, at proppen var nocollided

Det er jo forkert. Som jeg har prøvet at forklare dig flere gange som også er beskrevet længere oppe, du nocolidder en væg til vores garage hvor vores kære chauffør tænker det er collided og vil stoppe ham ved påkørsel. Så er den jo lige pludselig nocolided og han kommer igennem den og på vejen igennem den åbner han smartdooren i garagen. her er det jo så hvor problemet er fordi havde den været colided ville smartdooren ikke være bleven åbnet = de ikke ville være kommet ind = vi ikke havde mistet noget = din fejl. 

Som du også viser på dit klip kører halvdelen af trucken igennem den nocolided!


og torben trist kommer ind fordi i er igang med at smide vores vandbeholdere ind! ergo stadig case!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Huse skrev:

Det er jo forkert. Som jeg har prøvet at forklare dig flere gange som også er beskrevet længere oppe, du nocolidder en væg til vores garage hvor vores kære chauffør tænker det er collided og vil stoppe ham ved påkørsel. 

Umiddelbart ligner chaufførens intensioner, at han gerne vil ind. Med mindre du selvfølgelig har et godt argument på hvorfor han så ville smadre ind i en væg? Som jeg kan se på mit eget klip fra sagen, bremser han jo slet ikke. Han fortsætter direkte ned i basen som man normalt ville gøre det, havde væggen været nocollided.

 

Og eftersom, at Jones69 løber ind EFTER lastbilen, kan du jo slet ikke bruge det som et argument.

Redigeret af OpK
Link til kommentar
Del på andre sites

Men igen, han ville ikke være kommet ind hvis den ikke var nocolided ergo havde jones ikke kommet ind og i er jo igang med en case kan man se hvor bc(magnus) bliver nød til at åbne så i kan få væskebeholderne ind hvor torben så løber ind!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Huse skrev:

Men igen, han ville ikke være kommet ind hvis den ikke var nocolided ergo havde jones ikke kommet ind og i er jo igang med en case kan man se hvor bc(magnus) bliver nød til at åbne så i kan få væskebeholderne ind hvor torben så løber ind!

 

Kun magnus er en del af stuck casen.

 

Torben løber først ind efter jeg har afsluttet casen, ergo, Magnus var tilbage i RP og åbnede døren i RP, som torben udnyttede.

 

Det er også først da næste lastbil forsøger at køre ind, at jones løber med ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, OpK skrev:

Det er også først da næste lastbil forsøger at køre ind, at jones løber med ind.

Jeg kan da tydeligt se på klippet som du har uploadet at jones løber med ind da trucken køre ind. og som jeg skrev før kom trucken kun ind fordi du havde nocolided proppen som man kan se han køre igennem. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Huse skrev:

Jeg kan da tydeligt se på klippet som du har uploadet at jones løber med ind da trucken køre ind. og som jeg skrev før kom trucken kun ind fordi du havde nocolided proppen som man kan se han køre igennem. 

 

Jeg kan godt se vi ikke bliver enige på det punkt.

Jeg vil dog lige pointer at jeg ikke holder med nogle gangs, eller giver andre fordele i cases. At din prop ikke blev collided er en fejl fra min side, og jeg beklager endnu en gang.
Min vurdering kommer fra fakta, logs og videoklip.

 

Tænker at vi lader @ZeNoxXiom, at vurderer hvad der er rigtigt eller forkert her.

 

Du må have en god aften.

Redigeret af OpK
Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, jeg har forsøgt at samle alle trådene, for at få et samlet overblik.

 

Jeg vil lige forklare det hele, for at alle er med i, hvad der er sket.

Det starter med at OpK kommer i case, fordi at en lastbil sidder fast i en dør, den bliver så fjernet af serveren anti-crash system, hvor flere tanke med vand ligger udenfor. Efterfølgende kommer der så en gul lastbil kørende ind igennem døren, som ikke har noget med OpK at gøre, og Opk hjælper lige med at få nogle af tankene med vand ind. I samme sekund løber Jones så ind og lidt efter åbner Magnus smartdooren (da han er tilføjet til den) og Torben Trist løber med ind (dette har ikke noget med casen at gøre). Her er proppen til højre for smartdooren nocollided, men har ingen betydning for, at raiders kunne komme ind, da de blev lukket ind af henholdsvis lastbilen og Magnus.


Der blev så kaldt case over, at OpK havde lukket dem der raided ind på grund af den nocollided prop, OpK tog casen og stod og diskuterede med Huse i noget der ligner 10 minutter, i løbet af den tid er deres raid så blevet afsluttet automatisk, grunden casen. De får derfor lov til at raide videre.

 

I mellemtiden er der dukket en del betjente op ude foran, og det er her at det bliver svært at vurdere.

Dem der raider har så taget lastbilen, og forsøger at komme ud af basen, de bliver så stoppet i at nogen lukker døren og at de bliver blokeret ude foran basen samtidig, det hele er lidt kaotisk. De kommer så endelig ud, da basen bliver fjernet og OpK løfter dem ud på vejen. Her er problemet så at Politiet er dukket op i mellemtiden, som så eftersætter lastbilen, nok både på grund af at de kan se weed men også at lastbilen er meldt stjålet. Politiet har ikke gjort noget forkert i situationen. Her har vi så som udgangspunkt en politik der siger, at når man kommer i case skal der være de samme forhold de havde til at starte med, som de så skal have efter at casen er slut, og i og med at politiet ikke havde en politibil klar ude foran basen til at starte med, burde de heller ikke have det efterfølgende.
Hele casen på dette tidspunkt er ret kaotisk og det involverer rigtig mange spillere, så om det rigtige var at stoppe politibilen er jeg i tvivl om.

Dog tænker jeg at det ikke vil have nogen betydning for jer der ejede basen, da i vil have mistet jeres weed uanset hvad, enten af dem der raidede eller af politiet der ville have konfiskeret det.

 

Hele situationen er vurderet ud fra hvad i begge har skrevet samt klip jeg har fået fra OpK. Er i uenig i noget af det er i meget velkommen til at kommentere på det.

 

 

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Her er proppen til højre for smartdooren nocollided, men har ingen betydning for, at raiders kunne komme ind, da de blev lukket ind af henholdsvis lastbilen

Men som du jo kan se på opks videooptagelse så kommer lastbilen kun ind fordi at proppen er nocolided og siden jones stod på den anden side af last bilen ville han ikke have været kommet ind. ergo så havde den nocolidede væg en afgørende effekt!

Redigeret af Huse
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Huse skrev:

Men som du jo kan se på opks videooptagelse så kommer lastbilen kun ind fordi at proppen er nocolided og siden jones stod på den anden side af last bilen ville han ikke have været kommet ind. ergo så havde den nocolidede væg en effekt!

Jeg kan godt se, at han rammer ind i væggen ved siden af, som hjælper ham med at komme ind og på den måde har den en effekt, det er korrekt.

Men hvis han havde ramt ind i proppen i stedet for, ville have vel bare have rettet sig lidt op og kørt ind alligevel, hvad skulle pointen ellers værer i at forsøge at køre ind?
Det virker ikke til at lastbilen ligesom bliver overrasket over at køre igennem basen og bremser eller noget.

 

Vi er enige om, at det helt klart er OpK's fejl, at han ikke har collided proppen igen, men jeg tænker stadig ikke at det har den store betydning for at det skulle være foregået anderledes.

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Men hvis han havde ramt ind i proppen i stedet for, ville have vel bare have rettet sig lidt op og kørt ind alligevel,

Det er jo i bund og grund irrelevant, den har jo tydeligvis haft en betydning. Om han havde rettet op efter for at køre ind det kan vi jo ikke afgøre grundet opks fejl. Så det er jo stadig en fejl fra opks side som har haft en stor effekt!

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Huse skrev:

Det er jo i bund og grund irrelevant, den har jo tydeligvis haft en betydning. Om han havde rettet op efter for at køre ind det kan vi jo ikke afgøre grundet opks fejl. Så det er jo stadig en fejl fra opks side som har haft en stor effekt!

Vi er stadig enig om at det helt klart er en fejl, og er en fejl der ikke burde ske, men om det har haft en speciel afgørende betydning for hele sagen, er jeg ikke sikker på.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

men om det har haft en speciel afgørende betydning for hele sagen, er jeg ikke sikker på.

Vi kan ikke vide om lastbilen havde rettet op men den kom kun ind fordi væggen var nocolided og jones kom kun ind pga. det = opks fejl. Så det jo haft en afgørende betydning lige meget hvad. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Huse skrev:

Vi kan ikke vide om lastbilen havde rettet op men den kom kun ind fordi væggen var nocolided og jones kom kun ind pga. det = opks fejl. Så det jo haft en afgørende betydning lige meget hvad. 

Som sagt er det OpKs fejl, at han ikke collided væggen igen, det er vi enig om. Det er beklageligt, men jeg er overbevist om at det ikke er noget der er gjort med vilje.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Som sagt er det OpKs fejl, at han ikke collided væggen igen, det er vi enig om. Det er beklageligt, men jeg er overbevist om at det ikke er noget der er gjort med vilje.

 

Jeg indrømmer gerne, at jeg blev lidt rundtosset i casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

men jeg er overbevist om at det ikke er noget der er gjort med vilje.

100% at det ikke var med vilje. Men det var stadig derfor vi mistede weed samt weed ting til lidt over 3 mil samlet uden at han ville give refund

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Huse skrev:

100% at det ikke var med vilje. Men det var stadig derfor vi mistede weed samt weed ting til lidt over 3 mil samlet uden at han ville give refund

 

Hvis vi siger at væggen var collided i stedet, vil lastbilen stadig have været kørt ind i smartdooren så den blev åbnet. Om lastbilen kørte ned eller ej er ligegyldigt så længe døren stadig var åbent.

Videoen her demonstrerer det meget godt: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Huse skrev:

Korrekt ja smartdooren ville have været åbnet men jones ville ikke kunne have nået ind med sikkerhed grundet at han skulle uden om lastbilen. 

Hvis lastbilen havde ramt døren med fronten og væggen ved siden af var collided, vil den sandsynligvis ikke kunne komme ind i basen, så vil lastbilen nok bakke lidt tilbage og prøve igen, og i det tidsrum er der nok 2-3 sekunder, hvor døren står åbent, der vil han jo kunne løbe ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

så vil lastbilen nok bakke lidt tilbage og prøve igen

Det er jo ikke noget vi kan være sikre på. og sagen er jo den at det er et konkret bevis på at det har haft en betydning. 

Hvis man vælger at sige (hvis nu han gjorde det) så kan man ikke blive færdig med nogen sager fordi det kan man altid sige bagefter.....

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Huse skrev:

Det er jo ikke noget vi kan være sikre på. og sagen er jo den at det er et konkret bevis på at det har haft en betydning. 

Hvis man vælger at sige (hvis nu han gjorde det) så kan man ikke blive færdig med nogen sager fordi det kan man altid sige bagefter.....

Ja det har haft en betydning, men jeg ser det ikke som en stor nok betydning for, at i f.eks. skal have refund for de ting i mistede, da jeg sagtens kan se at det samme vil ske, hvis proppen har været collided.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

da jeg sagtens kan se at det samme vil ske, hvis proppen har været collided.

Ja måske, men det er jo ikke situationen og vi kan ikke gætte os frem til hvad ellers kunne have sket. vi bliver jo nød til at forholde os til hvad realiteten er!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Huse skrev:

Ja måske, men det er jo ikke situationen og vi kan ikke gætte os frem til hvad ellers kunne have sket. vi bliver jo nød til at forholde os til hvad realiteten er!

 

Yes...

 

OpK har lavet en fejl med at glemme at collide døren igen efter casen, det kan ske. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.