Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin med kæmpe temperament


lightergas
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: lightergas
Staff ingame navn: Rapps
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
Staff SteamID: STEAM_0:0:424369278

Bevis: ja

 

Forhistorie: Jeg så en spiller vælge at dræbe en anden spiller med et våben. Herefter skriver jeg ham op på mit blacklist-skilt i spawn, og nægter at sælge ham våbenlicens, også 5 minutter efter jeg så det ske.

Forklar situationen: Rapps TP'er til mig, og spørger mig; "Hvordan kan det være du hævder, at du kan huske mere end 5 minutter fra tidspunkter", hvor jeg så svare med "Det kan jeg også". Til det responderer Rapps med, at jeg ikke må det ifølge reglerne. Fair nok. Nu spørger jeg ham så nysgerrigt hvilken regel jeg har brudt, da det er meget rart at vide hvad jeg bliver tiltalt for. Det spørgsmål gjorde åbenart et eller andet ved Rapps nervesystem, for nu skulle jeg hives op på et tag af ham, og få af vide, at jeg er rigtig troll, og at jeg allerede har haft kontakt med andre admins i dag (vi snakker sager der slet ikke vedrører den her). Her prøver jeg at få et ord ind, som man normalt gør i cases, men det var ikke noget han brød så særligt meget om, for han begyndte at plapre uafbrudt, indtil han så gav mig et 20 minutters jobban. Først efter fik jeg lov til at sige en smule. Her nævnte jeg, at jeg huskede, at han ikke skal have licens ud fra mit blacklist skilt. Det syntes Hr. Admin ikke om, for det er åbenbart at bøje reglerne, sagde han. Og hvis jeg blev ved med det vil jeg få ban.

Det er da noget øv, for så må man f.eks. heller ikke holde en person blacklisted fra ens E2 eller butik, baseret fra en hændelse der er sket på serveren for mere end 5 minutter siden. Og vicerigspolitichefen må heller ikke holde en spiller ude fra politistyrken pga. noget spilleren gjorde for mere end 5 minutter siden. Det syntes jeg da er åndssvagt. En regel er en regel, og skal ikke brydes, det ved jeg. Men hvis noget ikke er beskrevet i serverens reglement, er det da ikke en regel? Og da specielt ikke noget som jeg skal have en straf for. Altså helt ærligt, jeg snakkede stille og roligt med ham, og så skal jeg have sådan en hår tone igen. Det ikke helt fair.

 

Alt i alt, var Rapps presset over et eller andet hele casen igennem. Det var tydeligt at mærke, at han havde en fordom mod mig lige så snart han TP'ede. Jeg nåede ikke engang at tale bare en smule af min sag, inden jeg skulle have kastet et jobban i hovedet. Og da det var gjort, skulle jeg trues med ban. Yderst uprofessionelt arbejde, fra en person som jeg ellers havde syntes var meget flink førhen.

 

Mvh.

lightergas

Redigeret af ZeNoxXi
Fikset sort baggrund på tekst
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lightergas.

Grunden til at jeg tog dig op på et tag, var kun fordi det er nemmere og have en case væk fra andre spillere, men nu glemmer du vidst at jeg sagde til dig at du kunne åbne vores regel-set, og læse 3.2"Hævn skal ske umiddelbart efter en hændelse. Man må huske hændelser op til fem minutter, men må dog ikke hævne sig. F.eks må en betjent godt huske at du skal arresteres, i op til fem minutter."

 

Jeg sagde også til dig at hvis du fortsat blev ved med at troll rundt, ville du få ban for en stund, da du allerede havde fået et jail ikke langt før vores case, og vores staffs havde skrevet i vores chat, at du havde en tildens til at trolle rundt, og at man skulle være opmærksom.

 

Men som jeg sagde ingame, så må du ikke bruge et skilt som et ankerpunkt, til at huske en hændelse vedrørende dit job som borgmester, som er sket for over 5 minutter siden, du valgte og køre videre i at du gerne måtte, og ikke rigtig høre efter, derfor blev casen lukket efter forklaring.

 

Jeg har ikke et personligt vendetta mod dig, og det har aldrig været min intention at du skulle tro det.

Redigeret af Rapps
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er da så fint, at du kunne fortælle mig reglen, efter at du allerede havde straffet mig, og havde beskyldt mig for alt muligt.

 

16 timer siden, Rapps skrev:

Jeg sagde også til dig at hvis du fortsat blev ved med at troll rundt, ville du få ban for en stund, da du allerede havde fået et jail ikke langt før vores case, og vores staffs havde skrevet i vores chat, at du havde en tildens til at trolle rundt, og at man skulle være opmærksom.

 

Jeg modtog et jail en halv time forinden, ja. Men hvad skulle det betyde for vores case? Jailet havde intet med casen at gøre, og jeg var ikke "troll" som du havde sagt jeg var.
Det retfærdiggøre ikke at du kan komme og skælde mig ud for at være troll, og bruge det mod mig i casen. 

16 timer siden, Rapps skrev:

du valgte og køre videre i at du gerne måtte, og ikke rigtig høre efter, derfor blev casen lukket efter forklaring.

 

Det jeg gjorde var at argumentere med dig. Det er, i dette tilfælde, når 2 parter parter diskutere om en påstand, de begge er uenige i. Det kan godt være, at du har et holdning ifht. hvad der er tilladt i sådan en gråzone, men det mindste du kan gøre er da at høre på hvad personen du straffer har at sige om deres holdning og fortolkning af reglen. Og så fortæller du, at jeg ikke hørte efter, hvilket er en lodret løgn. Jeg lyttede hele tiden, hvilket jeg også var lidt tvungen til, idet jeg knap nok fik mulighed for at få et ord ind i samtalen. Og til sidst, når jeg spørger hvordan jeg har været troll i vores case, TP'er du bare væk.
 

 

16 timer siden, Rapps skrev:

Jeg har ikke et personligt vendetta mod dig, og det har aldrig været min intention at du skulle tro det.

*host host*

 

Mvh.

lightergas

Link til kommentar
Del på andre sites

Regel 3.2 er mere lavet til at undgå at folk tager hævn, for ting som er sket for mere end 5 minutter siden. At en person er blevet blacklistet i en gunshop, bank eller at borgmesteren har blacklistet en spiller i at modtage licens, har ikke en tidsbegrænsning.

 

Jeg beklager at du har følt, at du ikke har fået en ordenlig behandling i casen, og at regel 3.2 er blevet misforstået, det er noget vi vil snakke med Rapps om.

Har du video af casen må du meget gerne sende den i en pm eller på discord, da det vil gøre sagen nemmere at forstå fra din synsvinkel.

 

Tak for klagen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.