Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Warmarcus


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Warmarcus

SteamID: STEAM_0:0:425895348

Alder: 15

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg ville gerne være en del af ledelsen fordi jeg føler jeg har en vist erfaring i form at politiet. jeg føler jeg kan bidrage med et bedre politikorps som kan sine ting og ikke et korps som ikke lytter og hjælper hindanden, jeg føler nemlig også at jeg kan bidrage med et bedre sammarbejde iform af politi, Læge, Mekaniker & borgmester. så man ikke bare er ligeglad med alle jobs men man sammarbejder som IRL

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg ville gerne opnå en politisytrke som kan sine ting, en styrke der tager det seriøst, en styrke der køre realistisk og ikke en styrke som bare køre rundt og bare stopper folk ind også arrester dem men som giver folk en forklaring hvorfor og hvad der sker også når folk får en bøde.

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg synes ikke jeg har noget at fortælle ville i vide noget kan i skrive🙂. 
Redigeret af Warmarcus
Glemte SteamID
  • +Rep 1
  • -Rep 7
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.