Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]NovaDK


Nova0912
 Del

Recommended Posts

In-game navn: NovaDK

SteamID:STEAM_0:1:468138011

Alder:16

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Jeg har god erfaring og føler jeg er moden nok til sådan et arbejde. Jeg kan politiloven rimeligt godt.
Jeg føler jeg er god til at tage ansvar, og tror sagtens det er noget jeg ville kunne håndtere. Jeg har også tit fået rank i politiet,
hvor jeg var blevet sat til at tage politiansøgninger/klager og mere, hvor det for det meste går rimeligt godt. Har altid fået ros af mit gode arbejde på serveren.

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Et godt samarbejde blandt andre betjente eller generelt alle på serveren.
Jeg ville også kunne hjælpe nye betjente og/eller spillere med hvordan et godt politiarbejde skal fuldføres.
Og jeg vil kunne tage hensyn til folk der spørger om hjælp til udstyr og andre systemer, og hjælper dem med deres problemer. 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Jeg er imødekommende og en rigtig positiv dreng der godt kan lide at hjælpe folk og gør dem glade.
  • +Rep 3
  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.