Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Po


Slamboe
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Slamboe


Staff ingame navn: Po


Dit SteamID: STEAM_0:0:88940487


Staff SteamID: Kan ikke finde det


Forklar situationen: Det er ikke rigtig en situation det er mere at nå jeg afspiller soundboard eller laver andre ting som bryder regler fx hvis mig og itsgokke eller mig og ostehaps køre rundt og spiller musik i en bil eller troller er det altid mig der for straff de gør aldrig og synes det er lidt unfair hvis jeg skal skal de da også det er som om at po har noget i mod mig ved ikke rigtig hvad jeg har gjort ham vil gerne vide det for synes det er lidt træls at blive truet med perm ban for soundboard når der er mange andre der også gøre det men hvis po ser mig gøre det med et bib eller en lille musik mens jeg køre forbi ham så med en bil hvor mig og mine venner sider i og hygger så slår han kun ned på mig og så er det bare hårde straffe


Bevis: ikke noget tror forklaringen ovenover forklar meget godt hvad mit problem er plus har ikke lige klippet det tingte jeg ikke på da jeg blev banned her for en 1 time siden som var fair har uninstallet mit soundpad og kommer ikke til at bruge det igen

------------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Selvfølgelig får du en straf for at bryde reglerne, om de andre får en straf er jo op til den individuelle staff at bedømme det. Har du noget mere konkret, så vil jeg gerne høre det.

I stedet for at lave en klage her, så skriv til mig på Discord, når det reelt ikke er en klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.