Hop til indhold
Stavox

[Solved] klage på læspe lars


lightergas
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: lightergas
Staff ingame navn: læspe lars
Dit SteamID: STEAM_0:0:446148560
Staff SteamID: STEAM_0:0:165215611
Forklar situationen: læspe lars giver mig carban for at køre 2 ned selvom at når jeg så jeg kun kørte èn ned. når jeg siger jeg kun kørte 1 ned siger han at jeg også fik skadet den anden spiller med min bil derfor 2x carban som er fake
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/9kMz4XlvL9nZ_/d1337R5n65lq?invite=cr-MSxJd2MsNDk0NTQzMyw
læspe lars gad heller iikke høre på hvad jeg havde at sige inden jeg blev carbannet, hvor de sammen skulle bestemme om jeg kørte 2-3-4 personer ned (altså så spillerne var med til at vurdere det, og ikke kun admin). han hørte kun på hvad hans venner havde at sige, og da jeg prøvede at få fat i ham da han ignorerede mig ved at jeg sagde hans navn, så sagde han at han vil jaile mig hvis jeg sagde det èn gang til.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @ZeNoxXi

 

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej lightergas, det er sådan jeg står og kigger på det hele sker, men inden jeg når at få fat på dig er der callet på dig. du vælger at CDM 2 personer under et pdraid som står i reglerne at du ikke må, under raid eller pdraid. da jeg ikke kunne se det var dig der CDM alle 3 eller "kun" 2 så spurgte jeg de andre om det, hvor efter jeg tjekkede logs og så du havde cdm´et 2 af de 3. men ville rigtigt gerne lytte på dig, og følte jeg også selv jeg gjorde, det eneste du sagde var "der er pdraid og de skød så kørte jeg dem ned" hvor du ikke sagde mere til det. mens jeg var ved at give carban for 2xcdm stod du og råbte og skreg uden grund og uden vigtig viden til casen hvor jeg sagde hvis du bliver ved får du jail da det ikke nytter noget at råbe i casen. 

det du siger med cdmet var fake undre jeg mig meget over da Cqmbo døde til din bil og Silasss mistede liv til din bil fordi du brugte den som våben, som er imod reglerne (3.16) . det med jeg "kun" lyttede på mine "venner" passer ikke da jeg lyttede på dig men du havde ikke så meget at sige til casen og situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen, kan godt se på videoen du ikke køre ind i ham men eftersom du ingenting sagde udover micspam helt vildt. 

men eftersom du har video, så kunne du evt havde sagt du ikke køre ind i silasss i stedet, så ville du aldrig have fået 2xcdm men eftersom du ingenting sagde og fra mit perspektiv lignede du køre ind i begge så vidst jeg ikke du ikke ramte silasss.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.