Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage til Mester Monkey.


BAYEUX
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Koopsta Knicca
Staff ingame navn: Mester Monkey
Dit SteamID: STEAM_0:0:48286351
Staff SteamID: STEAM_0:0:171655941
Forklar situationen:

Jeg står her og skriver en admin klage for en ven, da han ikke selv har så god en mulighed for at formulere sig ordentligt over skrift da han er ordblind. Mvh Thomas Igår ved midnatstid, kommer min ven i en admincase (ingame navn er Hr. Store) han ville nemlig raide en person, men da han er svært ordblind kommer han desværre til at skrive "Raed" det er selvfølgelig ikke efter RP, og man skal jo kunne stave det rigtigt for at lave et raid, mugs osv. Men han kommer jo så i admin case, fordi han har lavet et raid, selvom han har stavet forkert, det er så også helt fair. Det der så sker er at min ven, prøver at forklare sig, og siger han er ordblind og undskyldede for det. Men Mester Monkey, vælger så at sige rimelig hårdt til ham at han bare måtte lære at stave og dit og dat, med at det var hans problem, det er det måske i sidste ende også? Men jeg forventer også når jeg joiner et så godt community som jeres, at man får en god oplevelse ud af det hele, og når man er i admincase, at man så snakker med en moden person mand/kvinde. Som håndterer det professionelt, og ikke får andre til at føle sig mindre værdig, min ven blev ked af det igår og frusteret fordi han lige er begyndt herinde og elsker at spille her! Syntes ikke det er okay, at behandle folk sådan. Han har helt sikkert en anden side af historien, men det her er hvad jeg hørte og er blevet fortalt.  Jeg ønsker alle sammen det bedste, og kan i have en rigtig god aften. Mvh Thomas.

 

Bevis: Jeg har en ven som også hørte med Mvh Thomas

------------------------------

 

 

Redigeret af BAYEUX
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

 

Staff-klagen håndteres af @ZeNoxXi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.