Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Johns staff ansøgninger


Joness

Recommended Posts

Ingame navn: John GA
SteamID: STEAM_0:1:95263457 
IRL Navn: Jonas
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: lidt

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:i skal vælge mig fordi jeg er selvsikker og vis jeg kan blive admin og vis jeg kunne blive admin vil det betyde meget

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: jeg kan lidt

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: min mic er okey

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:mandag: kl. 2 til 4 og måske en time om aften :tirsdag: kl. 3 til 5 og måske en time om aften :onsdag: kl. 3 til 5 og måske en time om aften :torsdag: kl. 3 til 5 :fredag: kl. 2 til 4 og måske 3 timer om aften :lørdag:kl. 8 til 1 eller 2 :søndag:kl.8 til 1 eller 2 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide? nej                                                                                      

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!

 

  •  Har aldrig set dig
  • Svarer ja/nej på spørgsmål
  • Jeg tror ikke på du virkelig VIL være staff da du har lavet 2 andre ansøgninger hvor du bare har stjålet @Lasse's ansøgning
  • Kort ansøgning 
  • Rodet ansøgning

PEACE OG HELD OG LYKKE

 

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.