Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Staff Ansøgning] - Andreas


Sparrow

Recommended Posts


Ingame navn: Andreas Warlocks Leder
SteamID: STEAM_0:0:64900459
IRL Navn: Andreas N. Knudsen
Alder: Jeg er 13 År ( 20/04/03 )

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Nej det har jeg desvære ikke, så det kunne jo være fedt hvis Stavox blev den første da jeg kun spiller på den server. Men jeg har da haft min egen Minecraft server

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
I skal vælge mig fordi jeg syntes at Stavox er en meget god server og den er fed at spille på fordi 
at folk ikke bare er sådan nogen der bare tror at de bestemmer det hele. Jeg vil tage RP situationerne alvorligt.
Jeg vil høre begge sider af sagen inden at jeg tager en beslutning, jeg vil tage en fair beslutning selv om de er mine venner eller ej. 

Jeg vil ikke bare TP til den anden person der er i casen før jeg har hørt den person der har kaldt admin. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender de mest nødvendige ;)
men hvis jeg glemmer nogen så har jeg en list med alle de commands jeg har brug for :)
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:
Jeg bruger kun min Mic da det er mere RP og det er meget nemmere at kommunikere med folk.

Hvis det nu skulle ske at min Mic går i stykker, så skriver jeg pænt hurtigt :)
Jeg er dansk statsborger og jeg snakker flydende dansk. Jeg har boet i danmark i 13 År

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 15:10 - 21:00 - 21:30
Tirsdag: 14:10 - 21:00 - 21:30
Onsdag: 15:10 - 21:00 - 21:30
Torsdag: 14:10 - 21:00 - 21:30
Fredag: 15:10 - 1-2-3
Lørdag: 8 - 1-2-3
Søndag: 8 - 21:00 - 21:30
Med mindre jeg skal noget med min familie eller venner

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er stort set altid Aktiv på servern med mindre jeg skal noget andet.
Jeg elsker at spille GMod (DarkRP) da det er meget sjovere end Sandbox OSV. Ifølge mig.

Jeg har spillet på Stavox i 237 Timer jeg elsker at spille på stavox jeg spiller ikke på andre servere end stavox.

Der er nogen dage hvor jeg er ude at køre skateboard men ellers er der ikke mere ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jakob Unknown said:

Neutralt rep

 

  • Du lyder som en flink fyr
  • Har ikke set dig super meget, måske 1 eller 2 gange
  • Lidt kort ansøgning
  • Fin orden i din ansøgning

//Jakob Unknown

Mange tak :) 

1 hour ago, Kaninoz said:

-rep

 

  • Aktiv.
  • Har set dig være flabet og svare igen overfor en indstatsleder, da du var politi.
  • Sproget er grimt.
  • Ellers meget fin ansøgning.

//Simon

Simon bare lige så du ved det så var jeg Tyv og jeg diskoterede ikke, jeg spurgte bare om han ikke kunne fjerne hans stungun fra mig, da han så sagde nej og sagde ikke måtte blive bange for den så sagde jeg bare "Jamen jeg er altså bange for den alligevel" Men ellers tak for din mening :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutes ago, Kaninoz said:

Hej @BeastGamingDK

 

Det med at du var tyv, kender jeg intet til, jeg så dig bare i dag hvor du svarede igen til lederen, som politi mand.

Men, det med tyv ved jeg ikke noget om. :P 

 

//Simon

Ok. Men jeg var tyv :) men tusind tak for din mening om min ansøgning det sætter jeg stor pris på :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.