Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning FiiizT


FiiizT<3 [DK]

Recommended Posts

Staff ansøgning FiiizT

 

Ingame navn: FiiizT

 

SteamID: STEAM_0:0:99147365    

 

IRL Navn: Thore Kirkegaard

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja. jeg har prøvet at være staff flere på en minecraft servere, hvor jeg så blev forfremmet til head admin på en af dem. Har også prøvet at eje min egen server i Unturned men den blev hurtigt lukket ned igen på grund af hackers. Kender ikke så meget til de commands i bruger på serveren men, har kun brugt de commands inde på unturned som var lette. Men man lære hurtigt! Jeg har også fået lidt erfaring fra de admin cases som jeg har været i. Har set hvordan admins arbejder og ser rigtigt meget op til dem, især efter jeg talte med Leonardo, da jeg blev perm bandet.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Efter alle de admin sager jeg har været i  har jeg forstået hvordan mit temperament skal være og hvordan man skal reagere og hvad man skal som admin. Og det med at min alder er 14 har måske lidt mere forståelse for spillerne fordi vi er på samme niveau. Er også en ret stille og rolig dreng, er god til at holde mit temperament nede osv. pressede situationer er ikke ligefrem mit speciale, kan godt håndtere dem, men mit temperament kan hurtigt stige hvis der er ingen der lytter til det som jeg nu siger eller lign. og med det mener jeg at hvis jeg var staff. hvis jeg bare var i case som medlem ville jeg ikke have det problem. Jeg har det ikke særlig svært med når folk sviner mig til. har prøvet det mange gange så er ved at blive vandt til det. Vis! jeg blev staff ville ingen af mine venner få særbehandling, det ville være vigtigt for mig at passe mit job så godt som muligt. Hvis jeg diskutere med nogen høres deres side altid først før jeg kommer med min. Jeg synes det er fint nok er der kommer tider hvor det er trist at være staff. for det er jo ikke bare cases i ny og næ. der er hårde perioder og dem må man leve med, fordi det er ens job der kommer først. jeg har det fint nok med møder og vil stille op med mindre jeg har turneringer som tit tager min lørdage eller søndage, med så må jeg være på om aftenen. at joine en anden server fordi der mangler staff er fint med mig, jeg kan sagtens overleve at skulle joine en anden server på grund af mangel a staff members.

Fordelene er ikke det jeg har tænkt på, jeg kan godt forstå at det ikke bare er sjov og leg. og det havde jeg heller ikke tænkt at det skulle være. jeg vil også gerne være staff fordi jeg har brugt en del af mit liv på denne server. jeg har lige rundet 270 timer på serveren. selvom at jeg går efter at spille meget rp men rp er ikke mere vigtigt end at passe sit job. Jeg tror måske at jeg undervurdere staff jobbet lidt omkring ansvar. men nu har jeg jo været staff før men kan ikke rigtigt huske så meget af det. men kan huske at det har været svært men det kan kun blive sværere fordi at det er et job på et andet spil.


 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: som sagt har jeg ikke så meget erfaring især ikke efter at unturned servers command er så nemme at bruge fx. @kick (spiller) (grund) så har ikke så meget erfaring igen. men kan jo altid lære noget, for når jeg først har lært det kan jeg kun bliver bedere

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja bruger hele tiden min mic og kan flydende dansk. når jeg ikke taler så meget er det enten fordi jeg spiser eller bare er lidt nedtrykt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at

være på i weekenden?: Mandag: 13.45-20.00. Tirsdag: 13.45-20.00 Onsdag: har træning. Torsdag: 15.30-20.00 Fredag: 14.50-16.00 19.00-22.00 eller længere


 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Går til Basketball. træner Fredag og Onsdag fra 16.30-18.30. Læser reglerne hver dag før jeg spiller, Har et Job over ved min far Ellers ikke andet.



 

Tak fordi i læste min ansøgning. Vis den var svær at forstå må i undskyld, er ikke så god til den grammatiske del af skrivning. Jeg håber jeg kan blive den admin alle kan lide, ligesom Emoloy eller Leonardo!


-FiiizT/Thore

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

 

  • Jeg har haft forskellige oplevelser med dig, sommetider har du været let ophidset og meget flabet og andre gange RIGTIG flink 
  • Dog forholdsvis god ansøgning
  • Lang ansøgning
  • Dit SteamID er forkert her er dit rigtige: STEAM_0:0:99147365

PEACE OG HELD OG LYKKE!

 

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

 

-Mega flink.

-Hjælpsom.

-Fræk (Godt ment)

MEN!

lige et godt råd fx.

On 25/8/2016 at 17:56, FiiizT<3 [DK] said:

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

synes du skal skirve det med fede bogstaver (Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?)

 

/-Mic   -Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.