Hop til indhold
Stavox

[Solved] Po


Warmarcus
 Del

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Karl Mogensen skrev:

Makker det er jo klart når du rdmer ham du var også godt igang med at skyde mig uden grund stod bare inde i danske bank hvor du skyder mig uden nogen advarsel om at gå ud

nej for jeg havde sagt det før du kom ind

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Po_ skrev:

Joke? 

 

Regl 3.13 Det er tilladt at skyde personer, hvis de ikke går væk når du beder dem om det.
Dog skal du have en gyldig grund til at rent faktisk bede personen om at gå væk. Det kan f.eks være at de står for tæt på din base, bliver ved med at råbe efter dig, eller er i nærheden af dit raid.
Om en person er "gået væk", defineres som at du ikke længere kan høre gennem voice-chat. Det vil altså sige, at en person skal så langt væk fra dig, så du ikke længere kan høre dem, før at de er opfattede som værende "gået væk".
Det er selvfølgeligt også vigtigt at du giver personen tid og mulighed for at gå væk. Hvis en person er inde i din base, og der er en dør i vejen for at personen kan komme ud igen, skal du altså give dem den mulighed, før du skyder dem. (Såfremt at du ikke har KOS selvfølgeligt)

 

 

Jeg mindes ikke selv du har bedt mig om at gå væk. har du gjordt det eller tager jeg helt fejl?

 

I mit fine klip kan jeg se du ikke har sagt noget..... Så alt jeg gør er at hjælpe mig selv op, også skriver jeg en admin besked til dig for at påminde dig om du skal bede folk om at gå væk før du skyder dem.  

 

sorry har ikke fået den rettet

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.