Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ItsGokke


Biogas
 Del

Recommended Posts

Undre mig lidt om du endelig vil tage ansøgningerne seriøst da du bruger den præcis samme besked til næsten alle der har ansøgt. 

Det virker kort sagt lidt slattent at du ikke gider at bruge det extra minut det tager at skrive en kommentar.

Ikke nok med at du sender de samme beskeder men så sender du også alle beskederne i samme sekund.

Dette er kun en lille del af dem du har skrevet til. 

Gokke.thumb.PNG.1e856c07c0e3311c3c7b3738663b985b.PNG

Redigeret af Hondo
  • Sjovt 1
  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Hondo skrev:

Undre mig lidt om du endelig vil tage ansøgningerne seriøst da du bruger den præcis samme besked til næsten alle der har ansøgt. 

Det virker kort sagt lidt slattent at du ikke gider at bruge det extra minut det tager at skrive en kommentar.

Ikke nok med at du sender de samme beskeder men så sender du også alle beskederne i samme sekund.

Dette er kun en lille del af dem du har skrevet til. 

Gokke.thumb.PNG.1e856c07c0e3311c3c7b3738663b985b.PNG

Hey Hondo ved ikke om du været inde og læse beskeder men så ser du også det ikke de samme beskeder

 

Men alle ansøgningerne er jo lige korte så ved ikke helt hvad du mener med det

 

Og hvorfor skulle jeg ikke tage min staff ansøgning seriøst?

  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Bent skrev:

image.thumb.png.c434b7886f3949ce0b6541b464dc99a9.png
Ikke de samme beskeder??
Så vidt jeg kan se er beskederne det samme? du har jo bare skrevet "tidligere staff" ved 3 af dem ellers er de jo ens?

Ja men igen det jo ikke alle beskederne som er der men ja de fleste er ens ja

  • Dum 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Du er sku en mega flink spiller, og sjov at spille med, men ville på baggrund af det temperament jeg har oplevet, og din (sjældne) umodenhed, ikke mene du er enget som staff. 
Held og lykke med din ansøgning:)

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, kat skrev:

Du er sku en mega flink spiller, og sjov at spille med, men ville på baggrund af det temperament jeg har oplevet, og din (sjældne) umodenhed, ikke mene du er enget som staff. 
Held og lykke med din ansøgning:)

Tak men igen det er forsøget vær

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Beetle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.