Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gunner


MarcusDK
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: MarcusDK

Staff ingame navn: Gunner

Dit SteamIDSTEAM_0:0:213092752

Staff SteamIDSTEAM_0:1:147504743

Forklar situationen: Vi køre stille og roligt mig og 3 andre fra 12 year og en anden, Gerda og Matti vælger at køre op i røven på os og Nickolaj P er så hoppet ud hvor Gerda vælger at køre Nickolaj P ned hvor vi hopper ud og skyder på deres bil fordi Nickolaj sad i vores bil og der med er vi med i rp, så vi springer bilen og skyder Gerda jeg spørg så kirke og de andre må jeg skyde Matti og de sage ja jeg finder ham og skyder ham hvor han så caller case på mig for rdm.

Bevis: 

 her kan i se de køre Nickolaj P ned og køre ind i os hvor vi skyder efter dem tak for lån Matti

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marcus

Efter Matti har kaldt case, kigger jeg ghost scenen for at se om det Matti sagde passer. Jeg TP'er så til dig for at høre din side af historien. Jeg bliver lidt i tvivl og vælger at spørge Beetle. Jeg finder så ud af, at Beetle har misforstået eller ikke hørt hvad jeg sagde, efter han har taget den med nogle andre fra HoS. De sagde til Beetle, hvis man hopper ud selv må de ikke skyde ham. Men det var ikke tilfældet her - I vælger at skyde bilen, så han ryger ud. Jeg vidste ikke at de andre fra HoS ikke vidste det og går ud fra at det var RDM.

Uanset om I havde skudt bilen eller han selv hoppede ud, vil jeg stadig mene at det var RDM, eftersom du havde massere af tid til at skyde ham. Men vælger at vente ca 25 sek. med at skyde ham. Det vurderer jeg til ikke at være lige efter handlingen.

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutter siden, Gunner skrev:

Hej Marcus

Efter Matti har kaldt case, kigger jeg ghost scenen for at se om det Matti sagde passer. Jeg TP'er så til dig for at høre din side af historien. Jeg bliver lidt i tvivl og vælger at spørge Beetle. Jeg finder så ud af, at Beetle har misforstået eller ikke hørt hvad jeg sagde, efter han har taget den med nogle andre fra HoS. De sagde til Beetle, hvis man hopper ud selv må de ikke skyde ham. Men det var ikke tilfældet her - I vælger at skyde bilen, så han ryger ud. Jeg vidste ikke at de andre fra HoS ikke vidste det og går ud fra at det var RDM.

Uanset om I havde skudt bilen eller han selv hoppede ud, vil jeg stadig mene at det var RDM, eftersom du havde massere af tid til at skyde ham. Men vælger at vente ca 25 sek. med at skyde ham. Det vurderer jeg til ikke at være lige efter handlingen.


Hej Gunner

jeg skulle være sikker før jeg gjorde noget for gider ikke have jail for at dræbe en Random, og nu laver du om i din historie fordi i går sage du det var 20 sek. og nu er det 25 sek. forstår ikke helt med du mener med rdm fordi dem der sidder i en bil er selv med til rpet og det gælder alle i bilen selvom de sidder og triller tommelfinger på bagsædet eller køre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Marcus

Nej jeg vil ikke mene at jeg laver om i historien. Så vidt jeg husker sagde jeg at der gik omkring 20 sekunder, fordi jeg ik lige havde tid til at sidde og tælle 120% rigtigt. At der går 5 sekunder mere gør det ik lige frem bedre for dig. 

Jeg spørger Beetle om han synes det er RDM hvor han går ind og spørger nogle andre fra HoS. Beetle havde misforstået eller hørte ikke at jeg sagde bilen sprang. Så det han diskuterer med de andre fra HoS er om du måtte skyde ham hvis Matti selv hoppede ud. Deres konklusion på det er så at det må du ikke. Beetle siger så til mig det var RDM, hvor jeg herefter jailer dig.
Så der er sket en misforståelse og hvis du havde valgt at skyde ham med det samme, havde det ikke været RDM. Men fordi du vælger at vente de her 25 sekunder ca. vurderer jeg det til at være RDM.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Gunner skrev:

Hej Marcus

Nej jeg vil ikke mene at jeg laver om i historien. Så vidt jeg husker sagde jeg at der gik omkring 20 sekunder, fordi jeg ik lige havde tid til at sidde og tælle 120% rigtigt. At der går 5 sekunder mere gør det ik lige frem bedre for dig. 

Jeg spørger Beetle om han synes det er RDM hvor han går ind og spørger nogle andre fra HoS. Beetle havde misforstået eller hørte ikke at jeg sagde bilen sprang. Så det han diskuterer med de andre fra HoS er om du måtte skyde ham hvis Matti selv hoppede ud. Deres konklusion på det er så at det må du ikke. Beetle siger så til mig det var RDM, hvor jeg herefter jailer dig.
Så der er sket en misforståelse og hvis du havde valgt at skyde ham med det samme, havde det ikke været RDM. Men fordi du vælger at vente de her 25 sekunder ca. vurderer jeg det til at være RDM.

 ja men han er stædig med i rpen så kan han jo ikke bare stå stille så må jeg godt stædig skyde ham

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu hvor mit navn er blevet nævnt samtlige gange i denne latterlige klage, så tænker jeg at det er på plads, at jeg kommer med min side af sagen på denne klage.

Jeg har herfor vedhæftet en video, hvor jeg forklarer sagen ud fra mit synspunkt. Jeg har også forklaret, hvorfor at du fortjente en straf.
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Matti 🐐 skrev:

Nu hvor mit navn er blevet nævnt samtlige gange i denne latterlige klage, så tænker jeg at det er på plads, at jeg kommer med min side af sagen på denne klage.

Jeg har herfor vedhæftet en video, hvor jeg forklarer sagen ud fra mit synspunkt. Jeg har også forklaret, hvorfor at du fortjente en straf.
 

 

jeg syntes bare ikke jeg skal have den der straf fordi før vi skød jer kørte vi også rundt og skød dem hvor ingen callede på os så tænker det fair nok at vi også skyder dig da vi plejer at skyde alle i den bil der køre ind i os

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, MarcusDK skrev:

jeg syntes bare ikke jeg skal have den der straf fordi før vi skød jer kørte vi også rundt og skød dem hvor ingen callede på os så tænker det fair nok at vi også skyder dig da vi plejer at skyde alle i den bil der køre ind i os

Det er fair at du skyder bilen, dog skal du ikke skyde Matti til sidst, da der simpelthen går for lang tid.

Hvis du er i tvivl om du må skyde en person, så er det bedre at lade vær, end at tage chancen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.