Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning VanqoRR


vanqorr

Recommended Posts

Ingame navn: VanqoRR
SteamID:  STEAM_0:1:182637759
IRL Navn: Christian Schmidt Jensen
Alder: 20 År

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja altså har haft min egen gMod server oppe at køre, og som DarkRP så der har jeg en del efaring fra med at holde styr på server og sørge for at det hele kører sammen. og at alt køre på serven. og hjælpe alle folk med deres spørgsmål 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes i skal vælge mig som moderator. da jeg har haft min egen server og har haft en del efaring med det, og jeg ved hvordan man skal styrer en servere og hvordan man skal opfører sig ude på nettet.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende: ja det kan jeg har boet i danmark i 20 år og er født og opvokset i danmark

 

Bruger du ofte din mic etc.?: ja så snart det er muligt vil jeg bruge mic da det er nemmere at kommunikere med folk med mikrofon istedet for at skrive

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?   jeg arbejder til hverdag som kok ( lærlig ) det vil sige har lidt skæve arbejds tider men så snart jeg har mulig for at være på et jeg på = er på cirka 6 timer om dagen 

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej har også mulighed for at være på alle hverdage samt være på i weekenderne. da jeg også har fri for det meste i hverdagene så der kan jeg holde styr på serveren. og nej jeg går ikke i seng kl 21.00 hverdag den er mindst 01.00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: ved ikke om der er så meget mere at fortælle end at jeg synes i skal tænke over min ansøgning og hvis i har nogle spørgsmål er i velkommen til at kontake mig inde på serveren eller på steam. vil for det meste altid svare inde for få minutter

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP!!!

 

  • EKSTREMT flabet!
  • Kan ikke reglerne, han skød på mig ved et uheld da han skulle dræbe en betjent, så skyder jeg tilbage, og konfiskerer hans bil pga den holder midt på vejen og han ovenikøbet havde kørt ulovligt, og så begynder han at klage helt vildt flabet og skrev grimt i ooc
  • Kort ansøgning

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.