Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Dispy


Slamboe
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Slamboe, pimp
Staff ingame navn: Dispy
Dit SteamID: STEAM_0:0:88940487, STEAM_0:1:79630983
Staff SteamID: STEAM_0:0:5215442
Forklar situationen: Mig og Pimp sider og tager en pakke fra en spiller og er mega irretende overfor denne her spiller der hedder noget med theo som er pakkeomdeler det der så sker er at Dispy kommer hen til mig og Pimp lad være med at drille spillerne ellers driller jeg dig så siger jeg det er jo så staff abuse hvor Dispy så siger ja men du skal da ikke irrternde andre spiller så bliver vi ved og så slayer Dispy Pimp og flyver op på staff taget siger Pimp til mig over discord jeg synes ikke rigtig det er fair at slay andre spiller for at spille smart og lad som om man er ejer af Stavox har haft cases med det før men det er flere måneder siden det er sket jeg synes at Dispy skal demotes fordi han tror konstant han er ejer af servern og spiller smart fordi han er staff og højre en normale user 
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/5ZKSvY_lEduXU/d1337tyZ6KUz?invite=cr-MSxka00sMjcxNTAxNzMs

klip på det hele

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du var ny spiller, og du spillede pakkeomdeler, vil du så ikke synes at det var træls, hvis andre spillere gik og forstyrrede dig ved at tage dine pakker?
I står jo og provokerer den stakkels pakkeomdeler i flere minutter uden grund, så det synes jeg giver Dispy fint ret til at slay ham, især efter at Dispy allerede havde kommenteret på det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.