Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Matt


Matt

Recommended Posts

Ingame navn: Matt

 

SteamID: STEAM_0:0:70748498

 

IRL Navn: Andreas

 

Alder: 13

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja, Jeg har selv haft et par servere dog var de ikke så store. Men har også været vagt på en prison server i minecraft.

Nogen af mine venner har også haft servere hvor jeg har været admin på så der har jeg lidt erfaring.

 


Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg har spillet i et godt stykke tid inde på Stavox. Jeg prøver nogen gange at en admin bare går imens man er igang med at forklare som jeg ikke syntes er fair.

Jeg er ligeglad med om det er mine venner der er i case, jeg behandler dem som alle andre spiller inde på serveren og får samme straf som alle andre ville få.

Jeg går 100% ind for de valg jeg vælger og hvis jeg laver en fejl tør jeg godt at stå ved den og gøre alt for at få rettet op på fejlen.
Jeg har spillet Gmod i 905 timer og langt over halvdelen er DarkRP. 

Jeg er altid positiv og vil altid prøve at få det bedste ud af en case.

Jeg er svær at gøre sur og tager ikke ting som folk siger til mig så personligt.

Prøver altid at holde en ordelig tone inde på serveren. 

 


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender de fleste commands som !goto !returnweps !bring !god osv.
Men jeg lærer hurtigt så jeg er sikkker på at jeg nok skal lære resten af dem rimelig hurtigt.

 


Kan du skrive og snakke dansk flydene? Bruger du ofte din mic ect.?:
Snakker og skriver dansk flydene, dog stammer jeg men har aldrig fået af vide at folk ikke kan forstå hvad jeg siger.

Jeg bruger min mic hele tiden inde på serveren.

 


På hvilken tid af dagen har du muglighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag: 16:00-21.30 
Tirsdag:  16:00-21.30 
Onsdag: 16:00-21.30 
Torsdag: 16:00-21.30 
Fredag:   16:00 til ca. kl 1 om natten
Lørdag:   10:00 til ca kl 1 om natten
Søndag:  10:00-21:30
Men der også nogen dage hvor jeg skal noget.
Men vil altid sætte serveren først.

 


Anden relevant information omkring dig du syntes vi skal vide?:
Jeg hedder Andreas og går i 7. Klasse. jeg bor på Fyn. Jeg elsker at spille computer, fordi jeg har det altid sjovt når jeg sidder og spiller.
Det gør mig meget glad at spille computer, derfor spiller jeg så meget jeg kan fra jeg kommer hjem fra skole til jeg skal i seng.

Jeg har intet problem med de maps der er på jeres servere, så jeg kan være på dem begge.
Jeg har en mor, en far og en lillebror. Jeg er altid glad og klar på nye opgaver.

 


Tak fordi at I læste min ansøgning.  Håber I kan lide den. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt rep

 

  • Du er en del aktiv.
  • Dog har du brudt et par regler de gange jeg har snakket med dig/raidet dig.
  • Du lyder meget flink, men du snakkede også en smule flabet til mig på et tidspunkt.
  • Fin ansøgning, ikke for lang eller for kort.

//Jakob Unknown

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.