Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Ariana Grande


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

Denne staffklage er skrevet på vegne af @Ingen kender mig mere da han ikke kan uploade på forum. (Raul Fontis SteamIDSTEAM_0:1:201869224)

 

Dit ingame navn: ULTRA SPINNER
Staff ingame navn: Ariana Grande


Dit SteamID: STEAM_0:0:194513547
Staff SteamIDSTEAM_0:1:439657816


Forklar situationen: Min klage, går på hendes attitude og væremåde i casen. Hun forsøger at ville give mig carban, for CDMx3 selvom jeg faktisk ikke har cdmmet de her tre betjente, jeg var eftersøgt og de prøvede at stoppe mig. Hvor jeg så kørte dem ned. Jeg begynder at diskutere med hende og hun lukker casen, uden at sige et ord i det sidste stykke tid. Jeg spørger så i en pm hvad meningen var med det. Hvortil hun skriver "Fonti, jeg har valgt at lukke den, da jeg ikke var enig. Oveni magter jeg heller ikke en staffklage mere".


Bevis: 

https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/56DapUb8WGA8Y/dvYovfyc5mlt?invite=cr-MSxaNjQsMzExODE1NzQs - Klip af casen

https://gyazo.com/4c9eada92faabf1a5dab8c70b4b3ac19 - Screenshot af hendes besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde snakket med Hondo ang. det her med casen. Han fortæller at du skulle have carban, da du kørte de betjente ned i bunkeren sås som en base.
Jeg forklare dig over PM hvorfor jeg lukker casen. Jeg var uenig i hvad Hondo fortalte mig, dette fortæller jeg ikke Hondo, men min egen bedømmelse. Du får ikke et carban, da jeg som sagt ikke var enig i det han sagde.
Jeg spilder din tid og det må du undskylde, jeg har ikke mere at tilføje nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey eftersom jeg bliver nævnt tænker jeg da lige jeg vil supplere med en lille besked.

 

Jeg bliver kontaktet af Ariana som spørger om man godt må køre Politiet ned imens de er inde i ens base.

Jeg svare hende nej da det jo tydeligt går imod vores regel omkring raid attack/defense med biler

3_36.PNG.6080a27d93f4c55ff479cea6f18ec57c.PNG

 

Af hvad jeg for fortalt er du medejer af dørene og har props derinde, dog er der først nu lige blevet nævnt at du ikke var medejer men stadig havde props derinde.. 

Jeg valgte at bedømme at det var CDM da jeg som sagt forstod på situationen at du var flygtet ind i din base og politiet fulgte med ind for at få fat i dig hvortil du skulle havde kørt dem ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Hondo skrev:

Hey eftersom jeg bliver nævnt tænker jeg da lige jeg vil supplere med en lille besked.

 

Jeg bliver kontaktet af Ariana som spørger om man godt må køre Politiet ned imens de er inde i ens base.

Jeg svare hende nej da det jo tydeligt går imod vores regel omkring raid attack/defense med biler

3_36.PNG.6080a27d93f4c55ff479cea6f18ec57c.PNG

 

Af hvad jeg for fortalt er du medejer af dørene og har props derinde, dog er der først nu lige blevet nævnt at du ikke var medejer men stadig havde props derinde.. 

Jeg valgte at bedømme at det var CDM da jeg som sagt forstod på situationen at du var flygtet ind i din base og politiet fulgte med ind for at få fat i dig hvortil du skulle havde kørt dem ned.

Hondo, jeg er ret sikker på jeg fik fortalt dig at ingen ejede basen. Dog kan jeg stadig ikke ændre at jeg spildte hans tid, og han følte så jeg havde havde en dårlig attitude. Dette har ikke været med mening.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det virker til at der har været noget miskommunikation mellem Ariana og Hondo, det er beklageligt men desværre ting der kan ske.

Vores staffs er instrueret til, ikke at ændre for meget i deres holdninger under cases, for at undgå at skabe forvirring, dog i sekundet Ariana selv synes at det lyder mærkeligt, skulle hun nok have genovervejet situationen og eventuelt spurgt Hondo igen, om det kunne passe.

 

Jeg synes ikke at Ariana Grande har en negativ attitude i casen, hun virker bare til at stå ved den holdning hun har, uden at lytte for meget til hvad Raul Fontis siger, som i nogle tilfælde er det man skal gøre som staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.