Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Ariana Grande


Aqmed Miller
 Del

Recommended Posts

Staffklagen er skrevet på vegne af @biolzi2400 da han ikke kan uploade på forum. (Biolzis SteamIDSTEAM_0:1:532037624)

Dit ingame navn: ULTRA SPINNER
Staff ingame navn: Ariana Grande


Dit SteamIDSTEAM_0:0:194513547
Staff SteamIDSTEAM_0:1:439657816


Forklar situationen:

Jeg kommer kørende gennem byen, efter jeg har carjacket en bil. Der står en masse mennesker på min vejbane. Så jeg køre udenom og undgår dem i venstre side. Jeg når så til krydset ved spawn. Hvor der kommer en spiller hoppende/gående ud fra spawn. Han har kurs over vejen og jeg forsætter så. Midt i det hele vælger personen så at gå frem foran min bil igen. Som så resultere i at jeg får carban. Staffen Ariana Grande vurdere så at jeg åbenbart godt kunne have bremset op.


Bevis:
https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/56CLClykvNkOl/NLh7o35jDrNI?invite=cr-MSwzOGksNTIzMTUzNSw - Her er klippet fra mit perspektiv.

https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/75460612/d1337XHqblmP?invite=cr-MSxrWFksMzExODE1NzQs - Her er der klip ude fra et andet perspektiv. 
Pågældende staff, er bekendt med begge klips.

Redigeret af ULTRA SPINNER
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Ariana Grande skrev:

Jeg har set både ghost og det klip Raul sendte til mig. Jeg mente du havde nok tid til at stoppe, oveni kører du i den forkerte side af vejbanen. 
Jeg har ikke mere at tilføje.

Som du kan se på klippet. Så står der folk på vejen i min vejbane, hvor jeg så trækker over i anden vejbane, for at forsætte videre. Der kommer så en person der løber midt gennem krydset. Og vælger så at løbe mod spawn igen ind foran mig. Hvor jeg kommer kørende i en fri passage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan sige, at Biolzi kører ret hurtigt et sted, hvor der er ret mange spillerer så langt ude på vejen, dog skulle han ikke have carban for denne episode, da Biolzi regnede med at spilleren vil fortsætte lige over vejen i stedet for lige pludselig at vende om. Man kan se i klippet at det ikke blev gjort bevidst, så tænker ikke at et carban var nødvendigt.

 

Vi tager fat i Ariana om dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.