Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning Dromis Fungaro


Dromis Fungaro

Recommended Posts

Ingame navn: Dromis Fungaro
SteamID: STEAM_0:0:50900842
IRL Navn: Rune
Alder: 14 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jo har noget erfaring men mest fordi jeg kender en der er Admin på en anden DarkRP server ellers har jeg ikke været Admin før.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne vælges som moderator fordi jeg har spillet på stavox i rigtig lang tid og jeg er sikker på at jeg ville blive en god moderator fordi jeg snakker næsten altid pænt til andre og er

næsten 100% sikker på at jeg ville kunne håndter en admin sag uden problemer og  jeg vil ikke give en mindre straf på mine venner alle skal have retfærdig straf for det de har gjort Jeg er altid glad for at hjælpe folk generalt meget positiv og jeg har spillet GMOD i 383 timer ca 200 af dem er på stavox

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja kan FX: !return "name" !goto "name" !jail "name" !xban !ban name !returnweapon name !sethp !setarmor !logs og vil rigtig gerne lærer flere inden jeg starter /hvis jeg starter 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

ja jeg kan snakke flydende dansk og ja jeg bruger min mic hele tiden

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

har muglighed for at kommer på i hverdagene fra 18:00 til 22:00 og hvis det er i weekenden kan jeg være på ca hele dagen med mindre jeg skal noget

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

jeg bliver altid glad når jeg joiner Stavox håber i ville vælge mig som moderator og spiller for det meste på ROCKFORD men hvis det er så joiner jeg EVO

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.