Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Aske


Raul Fonti
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Raul Fonti
Staff ingame navn: Aske
Dit SteamIDSTEAM_0:1:201869224
Staff SteamIDSTEAM_0:0:217629637
Forklar situationen: Trixx har et aktivt raid hvor han så bliver eftersøgt for det og vi 5 betjente vælger så at raide hans baser som han ejer. Da vi kommer ind i Aske's base så vælger han og tage fat i mig som kommer først ind i basen og vælger og spørge hvad vi laver så fortæller vi ham så at trixx har et aktivt hit og han ejer den butik som vi raidede. Aske siger så at vi ikke kan raide dem pga vi ikke har gennemsøgt hele mappet efter ham. Vi bliver så ved med og fortælle at vi godt må når han ejer den butik som vi går ind i men aske siger stadig vi skal gennemtjekke hele mappen og tp'er os alle ud fra hans base og går væk.
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/74969661/d1337fHdcCqb?invite=cr-MSxWRWEsMzExODE1NzQs - https://gyazo.com/3e90de6e13b2d6823ab1939c6db1ceb4

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

I vælger at raide min base for printere, selvom i ingen grund havde til at gå ind i basen, og tjekke. Det fik du også jobban eller jail for.

Da i raider askes base, har jeg allerade været i fængsel i 1 minut for at sætte hittet. 

 

Så kort sagt. 

I går ind i min base uden en warrant, og raider for en printer i så?

Derefter raider i askes base, for et hit jeg sidder i fængsel for? Jeg stod i spawn da jeg blev anholdt btw

 

Redigeret af Trixx
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Trixx skrev:

Hejsa.

I vælger at raide min base for printere, selvom i ingen grund havde til at gå ind i basen, og tjekke. Det fik du også jobban eller jail for.

Da i raider askes base, har jeg allerade været i fængsel i 1 minut for at sætte hittet. 

 

Så kort sagt. 

I går ind i min base uden en warrant, og raider for en printer i så?

Derefter raider i askes base, for et hit jeg sidder i fængsel for? Jeg stod i spawn da jeg blev anholdt btw

 

Vi vælger og raide din base først hvor jeg laver warrenten inde i din base og med en anden grund det fik jeg så jail over som jeg godt forstår men da vi så raider askes base har du kun været i fængsel i 5 - 10 sekunder tror jeg det var som vi og aske ikke har fået afvide. Så den måde aske håndtere situationen med ikke og kunne reglen selvom vi sagde det til ham flere gange og han bare tper os ud det er det jeg laver staff klagen for.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Ingen kender mig mere skrev:

Vi vælger og raide din base først hvor jeg laver warrenten inde i din base og med en anden grund det fik jeg så jail over som jeg godt forstår men da vi så raider askes base har du kun været i fængsel i 5 - 10 sekunder tror jeg det var som vi og aske ikke har fået afvide. Så den måde aske håndtere situationen med ikke og kunne reglen selvom vi sagde det til ham flere gange og han bare tper os ud det er det jeg laver staff klagen for.

I gik stadig ind i min base, uden en warrant. Da det ikke var en hurtigt opstået situation, er det imod reglerne.

 

Når i kommer ud af min base, raider i Askes base som jeg er medejer af. Men i har allerade anholdt mig i spawn? Jeg var anholdt i et minut for at sætte hits? Og derefter vælger stadig at warrante en base, som jeg er medejer af, fordi jeg sætter hits?

 

Havde Aske ikke TP'et jer ud af basen, ville i skulle refund printers for 50K? Da i ingen grund havde til at lave BEGGE warrants.

Det tager 3s at slå mig op i KR, for at se at jeg er anholdt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.