Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklager på ASKE


Kængu
 Del

Recommended Posts

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit ingame navn: Kængu
Staff ingame navn: Aske
Dit SteamID: STEAM_0:1:51164648
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637
Forklar situationen: Jamen jeg kommer kørene ned af vejen nede omkring P-kælderen og ser at Mikethewolfmann lyse mod mig med sin Physic-gun, Hvorefter jeg vælger at bakke op til hans bil for at havde muligheden for at kunne tage den med. Mike vælger at leje Orangutang og klatre rundt på bilen men ender med at snuble ned af bilen og bliver mast imellem lastbilen og hans bil. Mike ligger knocked bag min lastbil så jeg vælger naturlighvis at hjælpe ham op. Jeg forklare Mike at jeg er nød til at tage bilen med tilbage for at kunne fix den og sætter mig til at hook den op, dog står Mike stille bag min lastbil og ender med at blive mast igen af mit lad. 
Jeg havde på intet tidspunkt haft nogen intentioner omkring at dræbe Mike men blot hjælpe ham. 


Af hvad jeg kunne få ud af Aske fik jeg mit Jobban på bagrund af at han falde ned bag mit lad og blev mast. 
Ser dog stadig ingen grund til Jobbanet da Mike jo selv kalder eftermig og selv falder ned for bilen.
Bevis: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/74967334/d1337r2OVCLv?invite=cr-MSx0QUosMzMyMjYwMyw

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Redigeret af Kængu
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Aske skrev:

Hey @Kængu,

Nu er jeg i tvivl om du har forstået din Jail grund ordenligt. Du får jail for at bruge mekaniker ladet til at RDM MIKETHEWOLFMAN.
Du er ikke blevet jobbanned eller noget andet.

Du kan kigge på klip 00:24 sek en video kan du se at han hoppe ned i ladet  

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Kængu skrev:

Du kan kigge på klip 00:24 sek en video kan du se at han hoppe ned i ladet  

Situationen ved 00:24 er bare et uheld, den du får jail for er situationen ved 00:44 hvor du kører ladet ned i Mike selvom du er opmæksom på han står der.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Aske skrev:

Situationen ved 00:24 er bare et uheld, den du får jail for er situationen ved 00:44 hvor du kører ladet ned i Mike selvom du er opmæksom på han står der.

Han kan se at jeg køre ladet ned og kan tænke at jeg skal ikke stå der  når ladet køre ned 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.