Hop til indhold
Stavox

[Solved] StaffKlage - Aske


Mathh1as
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:
Mathhias


Staff ingame navn:
Aske


Dit SteamID:

STEAM_0:0:64425790

Staff SteamID:
STEAM_0:0:217629637


Forklar situationen:
Jeg ser en spiller der holder ulovligt inde i spawn området, jeg kan ikke se ham i bilen eftersom han har et hvidt skin på ( Som er samme farve som hans bil) Derfor på afstand laver jeg en konfiskerings grund, Men når jeg kommer tætter på ser jeg der er en i bilen, han prøver at køre væk men når at stoppe ham, Og giver ham en bøde ( Han betaler ikke bøden ) og han råber så af mig at jeg ikke kan reglerne og at jeg ikke må konfiskere hans bil, og at han vild kalde staff, Men jeg har ikke konfiskeret hans bil!
Jeg ser også han har et våben på ryggen, og han har ikke våbenlicens. Lige da jeg skal til at arrestere ham kommer Aske fordi han har kaldt case, jeg sidder og taler med aske i 5 min og han forstår ingen ting, derfor arrestere jeg ham der kørete bilen. Aske unreaster ham, tper ham, giver ham hans ting igen, og giver mig job ban i 20 minnutter for at arrester en i case, men aske kun åbent bart ikke forstå hvad der er sket, han kun se på ghoust sceen men nej åbenbart ikke.


Bevis:
Fik ikke nogen video men har billder

image.png.d4b5f543accdfc015a6be303304f3efb.png

image.png.dbc50fe2a5e9c692ba62bd716a9f08a5.png

Aske jeg har normalt ikke noget imod dig men lige har synes jeg du ikke har gjordt det rigtige 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey @Mathhias.,
Det er lidt ærgeligt du ikke synes jeg gjorde det rigtige. 
Jeg vil først lige rette på nogle ting du nævner om casen. Du havde trykket konfisker på bilen som ses i billedet af loggen her:
 https://cdn.upload.systems/uploads/Hf624Sao.png

Nå men situationen er den at han kalder case over du har trykket konfisker på hans bil. Vi står så og snakker i situationen der ovre, både dig og Jens Mogensen deltager i case og forklarer jer om hvorfor i gjorde som i gjorde. Jeg siger jeg lige tager et kig i loggen kort og tjekker igennem, hvad den siger der er sket. Jeg når at kigge i væk fra jer i 30-60 sekunder også arrester du Jens Mogensen. Jeg vælger at speede vurderingen op og tjekke logs færdig. Jeg unarrester så Jens og giver dig jobban fordi du først og fremmest arrester en personen der har kaldt case over dig hvilket du tydeligt er opmærksom på. Du får og også fordi du ikke skal trykke konfisker uden at have tjekket, i området omkring bilen, som man også skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Aske skrev:

Hey @Mathhias.,
Det er lidt ærgeligt du ikke synes jeg gjorde det rigtige. 
Jeg vil først lige rette på nogle ting du nævner om casen. Du havde trykket konfisker på bilen som ses i billedet af loggen her:
 https://cdn.upload.systems/uploads/Hf624Sao.png

Nå men situationen er den at han kalder case over du har trykket konfisker på hans bil. Vi står så og snakker i situationen der ovre, både dig og Jens Mogensen deltager i case og forklarer jer om hvorfor i gjorde som i gjorde. Jeg siger jeg lige tager et kig i loggen kort og tjekker igennem, hvad den siger der er sket. Jeg når at kigge i væk fra jer i 30-60 sekunder også arrester du Jens Mogensen. Jeg vælger at speede vurderingen op og tjekke logs færdig. Jeg unarrester så Jens og giver dig jobban fordi du først og fremmest arrester en personen der har kaldt case over dig hvilket du tydeligt er opmærksom på. Du får og også fordi du ikke skal trykke konfisker uden at have tjekket, i området omkring bilen, som man også skal.


Du har tydeligvis ikke gjordt dit arbejde godt nok, fordi så havde du ikke givde min job ban

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Mathhias. skrev:

Han burt ikke havde givet mig job ban

Som jeg forstår det, så har du forsøgt at konfiskere bilen uden først at tjekke, om føreren var i nærheden og/eller inde bilen, og derved laver du en ulovlig konfiskering, selvom du ikke tager bilen, udover det arresterer du en person som står i case, hvor det ud fra Aske er tydeligt at han er i case.
Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Som jeg forstår det, så har du forsøgt at konfiskere bilen uden først at tjekke, om føreren var i nærheden og/eller inde bilen, og derved laver du en ulovlig konfiskering, selvom du ikke tager bilen, udover det arresterer du en person som står i case, hvor det ud fra Aske er tydeligt at han er i case.
Ret mig gerne, hvis jeg tager fejl.

Jeg synes bare det forkert at komme op og diskutere over det, når jeg stadivæk har ret til at arrest ham, eftersom han ikke har våben tilladelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.