Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage


cornelius
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Glade Gerta
Staff ingame navn: Aske
Dit SteamIDSTEAM_0:0:150806701
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637

Forklar situationen: Så det starter med jeg skriver nogle mærkelige spørgsmål til Arianna Grande med OOC hvor jeg så bliver muted fordi jeg stiller de spørgsmål.

Så senere laver jeg en joke i OOC "Mette myrder alle mine mink" 2 gange hvor jeg så bliver kicket af aske grunden "Stop Dig Selv!".

Jeg tænker at det må være fordi det tælles som spam siden det var kort efter mit mute og jeg jo ikke fik en bedre grund.

Et par timer senere skriver jeg så "Mette myrder alle min mink på mandag" eller noget lignende.

Hvor Aske så TP´er til mig og giver mig ban fordi jeg "Ikke Adlyder Staff".

Jeg hopper derefter i support for at snakke om hvorfor jeg fik ban siden han ikke sagde et ord næsten inden jeg fik ban.

Han siger jeg fylder OOC med lort.

Jeg spurgte også om han måske kunne have givet mig en bedre begrundelse ved første kick da jeg bliver kicket for "Stop Dig Selv!"

Men han sagde han ikke gad at skrive om roman når han kunne have skrevet "Ikke flere Mette Jokes" eller noget lignende

Jeg synes det er dumt fordi rome har spammet hele dagen med "Event" "Kommer der event" og lignende.

Han siger også det er uden begrundelse hvor jeg så siger jeg prøver at lave en mild joke for at få folk til at grine.

Og jeg var sikker på det var sjovt fordi det er jo kun en mild joke og dem jeg var i call med grinte af det.

Så hvordan kan rome ikke få ban når han fylder chatten med "Kommer der event" og "EVENT" osv 

Bevis:

Jeg har en video på 7 min som fylder 122.3 MB hvor jeg snakker med Aske i support hvor jeg personligt synes han opfører sig barnligt

26 sekunder inden han banner mig

Jeg har dsv ikke noget bevis på at rome skriver noget i chatten da jeg ikke optager hele tiden siden min computer ikke har en mega stor hard disk

Og nej jeg har heller ikke et video redigerings program

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Glade Gerta,
Situationen er den at du først er blevet muted af @Nichzar og har fået en staff respond message fra Nichzar om at skulle bruge OOC ordenligt istedet for bare at skrive, som i gjorde. Senere skriver du, kort efter dit unmute, som du selv nævner "Mette myrder alle min mink på mandag" 2 gange i OOC. Jeg kicker dig så med grunden "Stop dig selv". Hvor jeg har opfattelse af at du har forstået at du ikke skal skrive sådan når du lige her været muted for det. Senere skriver "Mette myrder alle min mink på mandag" i OOC, hvilket fanger flere staffs opmærksomhed. Jeg TP'er til dig og giver dig ban for ikke at efterfølge staffs anvisninger omkring dit brug af OOC.

I forhold til rome og de beskeder du siger han har sendt, har jeg slet ikke været opmærksom på dem. Hvis det skulle forstyrre dig ville det have været nemmest at du kaldte staff så vi kunne stoppe det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 15/12/2021 den 3:34 PM , cornelius skrev:

Du kan uploade videoen til Youtube og sende linket.

Dine steam links virker stadig ikke.

@cornelius

cFBxCxD.png

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom du ikke er så god til at svare tilbage på klagen, går jeg ud fra, at det er for manglende interesse til at fortsætte den, så den bliver vurderet ud fra de oplysninger jeg har nu.

 

Dit ban virker fair, da du allerede havde fået advarsler og kick for præcis det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.