Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]NIKLO


NIKLO
 Del

Recommended Posts

In-game navn: NIKLO

SteamID:STEAM_0:0:436855046

Alder:13

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:Fordi jeg har erfaring for fivem og 1000+ timer i RP Spil som gmod og fivem igen men vil gerne ind så at jeg kan hjælpe til med at Styrer
Korpset og jeg er en flink person og jeg vil lave aks til raids og være lige over for alle og ikke bare arrest vidre jeg går efter at tale med folk og så arrest og bøde og tag våben for politi
økonomi og alle penge skyld i korpset men er flink og har en god mikrofon kan være aktiv tit og er hurtigt på tasterne og hvis jeg bliver det kunne det hjælpe til i min hverdag
Der er ikke så meget andet ind at sige jeg er flink og jeg kan være på tit

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Gerne være på tit som Vicerigspolitichef og Ansætte en masse og så de altid gerne vil være med i korpset når jeg og andre af vores team er aktiv
Så alle har det godt og at man kan opnå noget og ikke bare være betjent vil også lave zoner som møder når det er så 2x kører fx søen/villa og 1x industriområde og lave noget godt kan og med bringe noget godt
har også godt aim og vundet events og er en kendt/postiv spiller

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: Sry for jeg ikke bruge ./,/? men nej ikke andet en jeg håber jeg kommer ind kryser finger
!OBS! Hvis i læser synes min ansøgning og synes den var God så Smid lige et +REP

 

Redigeret af NIKLO
  • +Rep 1
  • Hat 1
  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.