Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mathhias


Mathh1as
 Del

Recommended Posts

In-game navn:
Mathhias

SteamID:
STEAM_0:0:64425790

Alder:
16 år

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:
Fordi jeg kan alt det man skul kunne inde for ledelsen:

Kommunikation:
At jeg som leder, skal bruge min kommunikation til at fuldføre opgaver. Jeg vil som leder have aktiv kommunikation med mine med betjente,
Og have en forståelse for det de sige og udtyder. På den måde kan vi udføre vores opgaver professionelt, hurtigt,  praktisk og ordenligt.
Der ingen tvivl om at i min styrke kommer vi til at bruge kommunikation meget, både når man stopper en bil ind til siden, men også når man ser noget
mistænkeligt. Jeg vil sørge for at holde styr på radioen sådan det kun er vigtig information der kommer igennem. Sådan at alle ved præcis hvad de skal
gøre for at fuldføre deres opgave på det bedste nivo de kan.

Lytte evner:
Lytte evner høre ind over kommunikation, og er en vigtig del af det. Jeg vil som leder lytte til hvad mine betjente siger, men også selv tage aktivt
initiativ.

Overbevisende:
Jeg vil som en del af ledelsen overbevise min styrkes politi betjent og borger om jeg er en god leder, Jeg vil gøre midt bedste for at få et godt indtryk
på alle.

Lederskab:
Jeg vil fokusere rigtig meget om hvordan midt lederskab er, lederskab for lederen er en af de vigtigste ting. Hvis lederen ikke kan holde styr på sine
tropper bliver det svært for tropperne at holde styr på sig selv og andre. Derfor vil jeg bruge alt det jeg har lært i gennem mine 2050 timer i gmod
og alt mine tid på serveren som politi, til at udvikle den bedste styrke som mugligt.

Fokus:
Man kan ikke lede folk uden selv at være fokuseret, så det en meget vigtig ting for mig. Jeg vil altid holde et højt fokus på min opgave og min styrke.

Arbejdes deling:
At fordele arbejdet rigtigt er også vigtigt. Det kun være hvem der skul holde øje med PD. Hvem skal tage på patrulje ude/inde i byen OVS..
Jeg vil altid kigge på hvad folk er bedst til og derefter fordele dem den opgave der passer bedst til dem.
Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:
En styrke der gør sit arbejde ordenligt
At jeg udføre et godt lederskab
En by i orden og sikkerhed

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?:
Min stemme er meget lys, men jeg kan godt vise id hvis i ikke tror på jeg 16

Jeg er ikke den bedste til at stave

Tak fordi du læste min ansøgning ❤️🙂 
Redigeret af Mathhias.
  • +Rep 2
  • -Rep 6
Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutter siden, Kængu skrev:

-REP 

 

- Han er ikke klar til at være Ledelsen Politi

 

- Er ikke seriøst som Politibetjent 

 

- Snakke ikke pænt til Folk 

 

- Troller Som Politi 

 
 

Tak

Redigeret af Mathhias.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.